تبلت گلکسی ویو سامسونگ با نمایشگر ۱۸.۴ اینچی معرفی شد

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
مطالعه 3 دقیقه
تبلت غول‌پیکر ۱۸.۴ اینچی سامسونگ به صورت رسمی رونمایی شد.
تبلیغات

 تبلت Galaxy View سامسونگ که به یک نمایشگر ۱۸.۴ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده با توجه به امکانات در نظر گرفته شده برای آن، به زعم بسیاری از کارشناسان یک تلویزیون پرتابل و قابل حمل شناخته می‌شود که امکان تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی روی آن فراهم شده است.

view4

گلکسی ویو سامسونگ به یک نمایشگر ۱۸.۴ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و اسپیکرهای استریو مجهز شده و گفته می‌شود باتری آن هنگام پخش فایل‌های ویدیویی تا ۸ ساعت دوام می‌آورد. نکته‌ی قابل توجه درباره این تبلت دستگیره‌ای است که در پایه‌ی نگهدارنده پشت دستگاه تعبیه شده و می‌توانید مانند یک کیف آن را حمل کنید.

view1

به اعتقاد سامسونگ گلکسی ویو بزرگترین دستگاه موبایل اندرویدی است که تا کنون تولید شده؛ ولی به نظر می‌رسد با توجه به نوع کاربری آن باید کمی در استفاده از کلمه‌ی موبایل یا قابلیت حمل، محتاط‌تر عمل کنیم. البته این دستگاه غول‌پیکر خیلی نمی‌تواند کاربری تبلت نیز داشته باشد و شاید با امکان حمل و نقل آن در فضای منزل، تنها بتوان برای تماشای محتوای رسانه‌ای در فضاهای داخلی از آن استفاده کرد و بیشتر اوقات باید روی پایه‌ی خود باشد.

view2

سامسونگ در کنار بهره‌گیری از سخت‌افزار مناسب با هدف اجرای فایل‌های تصویری سعی کرده طراحی نرم‌افزاری گلکسی ویو برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مناسب باشد و در همین راستا سعی کرده با استفاده از سرویس‌های استریم آنلاین مانند یوتیوب، توئیچ، نت‌فلیکس، هولو، سی‌ان‌ان و... بهترین محتوای تصویری را در اختیار کاربران قرار دهد.

view3

سامسونگ علاوه بر بهره‌گیری از نمایشگر ۱۸.۴ اینچی، گلکسی ویو را به یک پردازنده‌ی هشته هسته‌ای اکسینوس ۷۵۸۰ ، رم ۲ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، شیار کارت حافظه، دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسل (که برای تماس‌های تصویری کاربرد دارد)، سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی و شیار نانوسیم کارت با پشتیبانی از شبکه پرسرعت LTE مجهز کرده است. وزن این تبلت ۲.۶۵ کیلوگرم است که باعث می‌شود قابلیت حمل مکرر آن دور از ذهن باشد. در ادامه می‌توانید ویدیوی نگاه نزدیک به تبلت گلکسی ویو سامسونگ را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات