سونی دوربین بدون آینه فول فریم A7S II را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
سونی روز گذشته دوربین جدید بدون آینه خود را معرفی کرد. A7S II با بهره‌گیری از حساسیت سنسور ایزو ۴۰۹٫۰۰۰ قادر است تصاور واضحی را در محیط‌های تاریک ثبت کند. با زومیت همراه باشید تا نگاهی به مشخصات فنی این دوربین فول فریم بدون آینه داشته باشیم.
تبلیغات

سونی روز گذشته نسل جدید دوربین بدون آینه‌ی خود را معرفی کرد که مهم‌ترین قابلیت آن امکان ثبت تصاویر در محیط‌های تاریک است. این دوربین از یک سنسور فول فریم با حساسیت سنسور ایزو ۴۰۹٫۰۰۰ بهره می‌برد. رزولوشن سنسور CMOS مورد استفاده ۱۲.۲ مگاپیکسل است. سونی پردازنده‌ی تصویر Bionz X را روی این دوربین قرار داده؛ اما این تمام قابلیت‌های دوربین جدید سونی نیست. ژاپنی‌ها از وجود یک سنسور پنج جهته در لرزش‌گیر و تثبیت کننده‌ی تصویر بهره می‌برند. دوربین بدون آینه‌ی جدید سونی قادر است تا ویدیوهای 4K را با نرخ ۲۴ و ۳۰ فریم در ثانیه ثبت کند. AS7 II از ذخیره‌ی تصاویر با فرمت ۱۴ بیتی RAW پشتیبانی کرده و همچنین قادر است تصاویر متوالی را با نرخ ۵ فریم در هر ثانیه ثبت کند. سونی سایز دوربین خود را کوچک انتخاب کرده و همین موضوع باعث شده تا تمام قابلیت‌ها و مشخصات دوربین در قالب یک فرم فکتور فشرده در اختیار کاربر قرار گیرد. تصاویر ثبت شده توسط این دوربین را می‌توان از طریق وای-فای یا NFC به اشتراک گذاشت.

همانطور که انتظار می‌رود، این دوربین قادر است تصاویر با کیفیت و شارپی را در شرایطی که نور محیط بسیار کم است، ثبت کند. این دوربین با قیمت ۳٫۰۰۰ دلار در اختیار علاقمندان به عکاسی قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات