تماشا کنید: قفل چمدان خود را با NFC باز کنید

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
یکی از مشکلات سفر این است که باید مدام قفل چمدان خود را باز و بسته کنید. کاری که با قفل‌های رمزی کمی سخت است و با کلید فیزیکی سخت‌تر!
تبلیغات

شرکت اگی‌تاچ محصول جدیدی را معرفی کرده که کار شما را برای قفل یا باز کردن چمدان‌تان راحت‌ می‌کند. برای باز کردن این قفل مدرن نیازی به کلید ندارید و می‌توانید آن را با NFC باز کنید. به جای آن که از قفل‌های رمزدار یا کلید استفاده کنید، می‌توانید از این قفل هوشمند استفاده کنید.

این قفل با NFC کار می‌کند و باتری آن تا ۳۰،۰۰۰ بار باز و بسته کردن قفل را پشتیبانی می‌کند. کافی است دکمه باز کردن قفل را بفشارید تا دستگاه فعال شود. سپس باید تگ NFC همراه این قفل هوشمند یا تلفن هوشمند خود را نزدیک آن کنید تا قفل باز شود.

egeetouch

شاید نگران این باشید که در میانه سفر، باتری این قفل تمام شود، اما جای نگرانی نیست. می‌توانید با استفاده از کلید فیزیکی آن را باز کنید یا از طریق پورت USB که در کنار آن قرار گرفته، دستگاه را فعال کرده و قفل را باز کنید. توسعه‌دهندگان Egeetouch فعلا قصد ندارند، این قفل را به صورت جداگانه روانه بازار کنند، اما در حال صحبت با کمپانی‌های تولیدکننده کیف و چمدان هستند تا محصولاتی مجهز به این قفل هوشمند را تولید کنند. شاید در سه‌ماهه سوم ۲۰۱۵ شاهد ارائه محصولاتی با قفل NFC باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات