سرفیس مینی، این بار در راهنمای استفاده‌ی سرفیس پرو 3

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
قبل از مراسم رونمایی از تبلت سرفیس پروی 3 مایکروسافت، مثل همیشه شایعات زیادی در مورد محصولات جدید و مشخصات آن‌ها وجود داشت که بیشتر موارد هم درست از آب درآمدند. اما یک مورد مهم رنگ واقعیت نپذیرفت و آن تبلتی به نام سرفیس مینی بود. حال این پرسش مجددا مطرح می‌شود که آیا سرفیس مینی وجود خارجی دارد؟ در ادامه ببینیم موضوع از چه قرار است.
تبلیغات

تبلت Surface Pro 3 حدود یک ماه پیش معرفی شده و طبق معمول طرفداران خاص خودش را دارد. برخی بر این باورند که محصولی فوق‌العاده است و برخی از بزرگی آن راضی نیستند. شایعات پیش از مراسم هم به یک تبلت دوم به نام سرفیس مینی اشاره می‌کردند که هرگز روی صحنه نیامد. اما گویا Surface Mini یک عنوان توخالی نیست و واقعاً ساخته شده است.

موضوع این است که مایکروسافت تا چند روز قبل از مراسم به رونمایی از هر دو تبلت می‌اندیشیده و حتی فراموش کرده که ردپاها را کاملاً پاک کند.

در دفترچه‌ی راهنمای کاربری سرفیس پرو 3 که به صورت آنلاین و البته تصادفی روی سایت مایکروسافت منتشر شده، اشاراتی به سرفیس مینی وجود دارد. مثلاً این جمله: "شما در مراحل بعدی تنظیمات می‌توانید قلم جدید را با سرفیس مینی جفت کنید"، در دو قسمت دیگر از راهنما یعنی بخش استفاده از OneNote و قفل چرخشی ویندوز 8 هم به سرفیس مینی اشاره شده است.

اینکه مایکروسافت هنوز هم مایل به معرفی یک سرفیس مینی است یا نه، برای ما مشخص نیست اما شایعات حاکی از آن هستند که ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت و نایب رئیس وی، استیفن ایلاپ هر دو از پروژه‌ی سرفیس مینی کناره‌گیری کرده‌اند.

باید منتظر اخبار بعدی باشیم و ببینیم بالاخره سرفیس مینی به بازار می‌رسد یا خیر. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات