نیسان آلتیما ۲۰۱۴را برای مسابقات استرالیا آماده می‌کند

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نیسان در حال معرفی خودروی کوپه‌ی V8 جدید خود برای شرکت در مسابقات ۲۰۱۴ استرالیا است. نام این ابرخودروی V8 نیسان آلتیما کوپه بوده و نسبت به آلتیمای قبلی تغییراتی در ظاهر و آئرودینامیک خود می‌بیند.
تبلیغات

تا کنون در مورد موتور ولوو برای ابرخودروهای V8 سری مسابقه‌ای آن شنیده‌ایم و حالا خودروی مشابه دیگری در حال راه‌اندازی است. نیسان آلتیما کوپه در حال نمایش بوده و می‌توان آن را در پیست مسابقات امسال استرالیا مشاهده کرد.

هیچ اشاره‌ای به موتور این خودرو نشده است، ولی با توجه به نام این سری با اطمینان می‌توان گفت که به فرم V8 خواهد بود. این اولین سری ابرخودروهای V8 با نام آلتیما نیست ولی تیم طراحی آن کاملا عوض شده است.

nissan-altima-v8-sup 1600x0w

بسته‌های آئرودینامیکی جدید در این آلتیما شامل حلزونی‌های کوچک‌تر در جلو و طراحی جدید بالِ عقب هستند. همچنین با استفاده از رنگ زرد مرواریدگون و لوگوی بزرگ «نورتون»، ظاهر آراسته‌تری دارد.

در این سری از مسابقات دو آلتیما شرکت خواهند کرد. جیمز موفات سکان هدایت خودروی شماره‌ی ۳۶۰ و مایکل کاروسو سکان هدایت خودروی شماره‌ی ۳۶ را به عهده خواهند داشت. این مسابقات در ۲۷ فوریه (۸ اسفند ۹۲) در آدلاید در جنوب استرالیا آغاز شده و در ۷ دسامبر (۱۶ آذر ۹۳) در پارک المپیک سیدنی به پایان خواهد رسید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات