Power Pen: قلم یا پاوربانک؟

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
پاور پن ابزاری کاربردی و کوچک و چندکاره است. این گجت در واقع قلمی است که می‌تواند گوشی شما را شارژ کند و حتی می‌توانید از ان به عنوان قلم استایلوس نیز استفاده کنید.
تبلیغات

اگر از آن دسته افرادی که ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته کوله‌پشتی روی دوششان است نباشید، حتما می‌دانید که همراه داشتن همیشگی یک پاوربانک چندان کار ساده‌ای نیست. اما اغلب ما همواره یک قلم در جیب خود داریم! پاور پِن اولین قلم دنیا است که در داخل آن یک باتری تلفن هوشمند قرار داده شده است. شما می‌توانید این گجت کاربردی کوچک را در جیب پیراهن یا کت خود قرار دهید تا همیشه یک قلم برای یادداشت‌برداری همراه داشته باشید که در عین حال می‌تواند در مواقع مورد نیاز، تلفن هوشمند شما را هم شارژ کند.

powerpen-1

نکته جالب این است که Power Pen هم از درگاه لایتنینگ و هم microUSB پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوانید آیفون، تلفن اندرویدی یا ویندوز فون خود را شارژ کنید. حتی یک بخش استایلوس نیز در این قلم وجود دارد تا با استفاده از آن بتوانید با تلفن یا تبلت لمسی‌تان کار کنید.

powerpen-2

ایده فنی این گجت نو نیست ولی این که بتوانید در یک ابزار کوچک همه این امکانات را همزمان داشته باشید، ایده خلاقانه‌ای است که به فروش آن نیز کمک خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات