تلفن فیس بوک HTC Status تا یک هفته دیگر وارد بازار می شود

چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
HTC Status شبیه به تلفن های هوشمند BlackBerry است که دارای دکمه اختصاصی اشتراک گذاری Facebook می باشد. مخاطب اصلی این تلفن کاربران جوان فیس بوک خواهند بود و انتظار می رود بسیاری از کاربران دائمی این شبکه اجتماعی که زمان زیادی را نیز در آن صرف می کنند از HTC Status استقبال کنند. در ادامه مشخصات فنی این تلفن اندرویدی را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

دکمه به اشتراک گذاری که در قسمت پایین کی برد فیزیکی این گوشی قرار داده شده است، اشتراک گذاری سریع را ممکن می سازد و کاربر می تواند به سادگی هر آنچه را که می خواهد بین دوستان خود در شبکه اجتماعی فیس بوک به اشتراک بگذارد. کاربران HTC Status همچنان می تواند از طریق صفحه اصلی گوشی خود به راحتی برروی دیوار (Wall) فیس بوک خود بنویسند و یا پیغام شخصی برای دوستان خود ارسال کنند.

سیستم عامل این گوشی Android 2.3.3 است و اولین بار قرار است توسط شبکه AT&T بفروش برسد. این گوشی مجهز به نرم افزار چت فیس بوک است تا کاربر به راحتی بتواند با دوستان خود چت نوشتاری داشته باشد. کاربر با این گوشی می تواند در زمان مکالمه تلفنی، با دوستان خود چت نوشتاری داشته باشد، بازی کند و یا صفحات وب را مرور کند.

متاسفانه صفحه نمایش این گوشی تنها 2.6 اینچ است و وضوح تصویر آن نیز 480x320 پیسکل می باشد. دوربین 5 مگاپیکسلی آن نیز مجهز به فلش LED است و یک دوربین VGA نیز برای مکالمه ویدیوی در جلوی گوشی وجود دارد.

قیمت این گوشی برای مشترکین شبکه AT&T تنها 50 دلار است ولی هنوز قیمت Unlock شده آن و زمان عرضه اش اعلام نشده است.

منبع: PC World

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات