فوجیتسو اولین کامپیوتر سه بعدی بی نیاز از عینک را رونمایی کرد

شنبه ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
فوجیتسو فناوری سه‌بعدی را به کامپیوترهای رومیزی آورده است تا بدون نیاز به عینک بتوانید تصاویر سه‌بعدی را در مانیتور مشاهده کنید.
تبلیغات

این خبر به دوست داران تکنولوژی سه بعدی اختصاص دارد. چراکه باید به آن‌ها گفت، تکنولوژی سه بعدی اکنون تکامل یافته و دیگر برای مشاهده تصاویر سه بعدی، نیازی به عینک ندارند. البته برای دیدن تصاویر سه بعدی در این Desktop PC شاید نیاز به عینک نداشته باشید ولی جیب شما باید پر از پول باشد. زیرا Esprimo FH99/CM حدود 3.100$ دلار برای شما آب می خورد.

بعد از اینکه شارپ، نمایشگر های 3بعدی بی‌نیاز از عینک خود را برای موبایل و تپ لت در ماه سپتامبر، با سایز 10.6 اینچ ارائه کرد، ما نیز مطمئن شدیم که تکنولوژی سه بعدی با عینک، راه زیادی برای طی کردن دارد و هنوز کامل نشده است.

ولی اکنون Fujitsu یک Desktop PC ارائه کرده که ادعا می‌کند، اولین All-in-one سه بعدی بدون نیاز به عینک است که در ماه فوریه با قیمت لپ تاپ فوجیتسو 3.100$ دلار به بازار ارائه خواهد شد.

این کامپیوتر رومیزی با ظاهر یک مانیتور سه بعدی Full-HD در سایز 23 اینچ ارائه می‌شود که دارای Blu-ray Drive بوده و پردازنده 2GHz Core i7 به همراه 4 گیگابایت حافظه دارد. همچنین 2 ترابایت هارد دیسک و 2 پورت USB 3.0 از دیگر ویژگی های این Desktop PC است.

البته توشیبا هم در حال تولید یک All-In-One سه بعدی بدون نیاز به عینک است و همان‌طور که پیش از این نیز اشاره کردیم نوت بوک سه بعدی خود را ارائه کرده بود. به شما پیشنهاد می‌کنیم هنوز عینک های سه بعدی خود را زیر پایتان نگذارید و تا بررسی کامل این Desktop PC ها صبر کنید. به محض ورود این مدل ها ما آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

اگر از طرفداران فوجیتسو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از خواند این مقاله، سری هم به لپ‌تاپ‌های قوی و ارزان‌قیمت فوجیتسو بزنید.

منبع: Engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات