زوم‌اپ: شبیه‌سازی تابلوهای LED در موبایل با LED PartyBoard

پنج‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
LED PartyBoard اپلیکیشنی جالب و سرگرم‌کننده برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید تابلوهای LED موجود در مترو و ... را در صفحه‌نمایش گوشی خود شبیه‌سازی کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تابلوهای LED این روزها به طور گسترده‌ای در کشور در حال استفاده است؛ به طوری که نمونه‌های آن را در محیط‌های بسیاری همچون بانک‌ها، اتوبوس‌ها، متروها و ... مشاهده کرده‌ایم. این تابلوها برعکس صفحه‌نمایش‌های پیشرفته، از پیکسل‌های فشرده برخوردار نیستند و از چند متری نیز لامپ‌های آن که معمولا با رنگ قرمز نمایش داده می‌شوند مشخص خواهند بود. البته این موضوع اهمیت چندانی ندارد؛ چراکه هدف این تابلوها، تنها نمایش نوشته است و قرار نیست تصویری در آن به نمایش گذاشته شود که نیاز به فشردگی صفحه‌نمایش آن باشد. LED PartyBoard اپلیکیشنی جالب و سرگرم‌کننده برای گوشی‌های اندروید است که حالت نمایشی این تابلوها را شبیه‌سازی کرده و می‌تواند متن‌های نوشته شده‌ی شما را، دقیقا شبیه به تابلوهای مذکور به نمایش بگذارد.

led partyboard2 1b2c6

LED PartyBoard می‌تواند متون شما را با رنگ‌ها و سایزهای مختلف نشان دهد و در صورت تمایل نیز می‌توانید سرعت حرکت نوشته را نیز شخصی‌سازی کنید. خوشبختانه این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و می‌تواند نوشته‌های فارسی را، هرچند بدون امکان تغییر فونت برای شما به نمایش بگذارد. استفاده از این اپلیکیشن در گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی امکان‌پذیر بوده و همچنین می‌توانید جهت نوشته‌ها را راست به چپ، یا چپ به راست متناسب با زبان نوشته‌ی مورد نظر تنظیم کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات