زوم‌اپ: پخش موسیقی در ویندوزفون با اپلیکیشن Folder Player

یک‌شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
Folder Player اپلیکیشنی برای گوشی‌های ویندوزفونی است که وظیفه‌ی پخش آهنگ‌های شما را در محیطی بسیار جذاب و متفاوت بر عهده دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اپلیکیشن پیش‌فرض ویندوزفون برای پخش فایل‌های صوتی، از محبوبیت بسیاری نزد کاربران این پلتفرم برخوردار است. با این حال توسعه‌دهندگان مختلفی در ساخت اپلیکیشن‌های خوب و جایگزین پخش موسیقی تلاش می‌کنند که Folder Player یکی از نتایج موفق این تلاش‌ها توسط تیم Perfect Thumb است. همانطور که از نام این اپلیکیشن پیداست، دسته‌بندی آهنگ‌ها در این برنامه به صورت پوشه‌بندی خواهد بود. در بسیاری از پلیر‌های موسیقی آهنگ‌ها تنها بر اساس ژانر، نام خواننده، نام آلبوم و... دسته‌بندی می‌شوند که با توجه به تگ‌های تبلیغاتی موجود در اکثر فایل‌های صوتی، استفاده از این دسته‌بندی‌ها دردسر‌های خاص خودش را خواهد داشت. از همین رو دسترسی به آهنگ‌ها به صورت یک فایل منیجر که تنها فایل‌های صوتی را نمایش می‌دهد، بسیار ضروری و کارآمد خواهد بود.

Folder Player

اولین موضوعی که بعد از پخش آهنگ‌ها در Folder Player توجه شما را جلب خواهد کرد، پلیر بسیار متفاوت این اپلیکیشن است به طوری که دکمه‌های کنترل، میزان صدا و کاور آهنگ به صورت بسیار جالبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این اپلیکیشن از تمامی فرمت‌های رایج صوتی همچون FLAC, M4a, Wav و Mp3 پشتیبانی می‌کند و امکان رفتن به آهنگ قبل یا بعد توسط لمس‌های حرکتی نیز در آن گنجانده شده است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات