زوم‌اپ: ضبط ویدیو از صفحه نمایش گوشی با Rec. Screen Recorder

جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
Rec. Screen Recorder اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که وظیفه‌ی ضبط ویدئوهای باکیفیت از صفحه نمایش را بر عهده دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر به دنبال اپلیکیشنی برای ضبط یک ویدئو از صفحه نمایش گوشی خود هستید، پیشنهاد می کنیم قبل از جستجو در گوگل یا پلی استور، سری به اپلیکیشن Rec. Screen Recorder بزنید. اپلیکیشنی که به طور اختصاصی برای ضبط ویدئوهای با کیفیت از صفحه نمایش ساخته شده و منوی تنظیمات آن مملو از گزینه‌های مختلف و متغیر است. برای مثال شما می توانید تعیین کنید که ویدئویی که قصد ضبط آن را دارید، با چه رزولوشن و بیت ریتی ضبط شود و حتی می توانید تایمر اختصاصی نیز برای آن مشخص کنید تا برای مثال بعد از 3 دقیقه عملیات ضبط به صورت خودکار متوقف شود.

rec2 259bf

گزینه‌ی جالب دیگری که Rec. Screen Recorder برای ضبط تصویر از صفحه نمایش در اختیار شما قرار می‌دهد قابلیت ضبط صدا است به طوری که با فعال کردن آن، تمامی صداهای پخش شده در سیستم عامل گوشی، در ویدئوی مربوطه نیز ضبط خواهد شد. اگر هنگام ضبط ویدئو به یک بازی مراجعه کنید، صدا و موسیقی بازی نیز در ویدئوی شما ضبط خواهد شد. این اپلیکیشن برای کارکرد نیازمند دسترسی روت خواهد بود. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات