زوم‌اپ: ساخت ویدیوهای تکرارشونده با اپلیکیشن Boomerang

یک‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
Boomerang جدیدترین اپلیکیشن ساخته شده توسط اینستاگرام است؛ برنامه‌ای که بعد از اپلیکیشن‌های Hyperlapse و Layout سومین اپلیکیشن ساخته شده توسط این تیم به حساب می‌آید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اینستاگرام که این روزها به یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا تبدیل شده است، مدتیست که فعالیت خود را گسترش داده و اقدام به ساخت و انتشار اپلیکیشن‌هایی همسو با شبکه‌ی اجتماعی خود و مرتبط با عکس و ویدیو کرده است؛ به طوری که ابتدا اپلیکیشن Hyperlapse را در رابطه با ساخت ویدیوهای بدون لرزش، و سپس Layout را برای ساخت تصاویر با قاب‌های متفاوت برای گوشی‌های موبایل منتشر کرد. هم اکنون نیز چند روزیست که این تیم اپلیکیشن سوم خود را با نام Boomerang منتشر کرده است؛ برنامه‌ای که وظیفه‌ی ساخت ویدیوهای کوتاه و تکرار شونده را بر عهده دارد و قادر است یک ویدیوی کوتاه چند ثانیه ای، یا ده تصویر ثبت شده پشت سر هم را به ویدیویی تکرار شونده تبدیل کند تا لحظه‌ی مورد نظر، چندین بار پشت سر هم پخش شود.

boomerang2

البته نکته‌ی مهمی که در این بین وجود دارد این است که ویدئوها یا تصاویر، بعد از اتمام اولین پخش، مانند تصاویر Gif از نو پخش نخواهند شد؛ بلکه بلافاصله پس از اتمام پخش اول، به صورت معکوس (reverse) و از انتها به ابتدا شروع به پخش می‌کند و به همین ترتیب نیز ویدیویی تکرار شونده را به وجود می‌آورد. امکان استفاده از هر دو دوربین پشت و جلو نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانید به صورت سلفی نیز ویدیوهای بومرنگی و جذاب به وجود بیاورید. نکته‌ی جالب دیگری که خود اینستاگرام نیز در توضیحات برنامه بر آن تاکید داشته، وجود تنها یک دکمه در برنامه است که با لمس آن، تمام عملیات مورد بحث آغاز به کار خواهد کرد. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات