زوم‌اپ: آنالیز و بررسی کد رنگ‌ها با اپلیکیشن Adobe Color CC

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Adobe Color CC اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های موبایل است که به کاربرانی که به کارهای گرافیکی مشغولند امکان بررسی رنگ‌ها و دسترسی به کد مخصوص هر رنگ را خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر تاکنون انجام کارهای گرافیکی به خصوص با نرم افزار فتوشاپ را تجربه کرده باشید حتما از این موضوع آگاهید که هر رنگ، حتی با یک صدم روشنایی بیشتر یا کمتر، از یک کد اختصاصی برخوردار است که شناسایی و دسترسی به رنگ‌های خاص را به امری ساده تر تبدیل می‌کند. Adobe Color CC نیز اپلیکیشنی برای گوشی‌های موبایل است که به شما طیف بسیار وسیعی از رنگ‌های پیش فرض نشان می‌دهد و شما با لمس هر رنگ، به کد مخصوص آن دسترسی خواهید یافت.

Adobe Color CC2

استفاده‌ی بسیار مفید دیگری که می‌توان از Adobe Color CC کرد انتقال سریع کد رنگ‌ها از گوشی موبایل به رایانه است. تصور کنید عکسی در گوشی موبایل خود دارید که رنگ بخشی از آن، بسیار مورد توجه شما قرار گرفته و قصد استفاده از آن را در فتوشاپ رایانه دارید. در این مواقع تنها راه، انتقال تصویر مورد نظر به کامپیوتر و رنگ‌سنجی نقطه‌ی مورد نظر در فتوشاپ است. اما به کمک اپلیکیشن Adobe Color CC می‌توانید به آسانی چند لمس، عکس مورد نظر را در اپلیکیشن فراخوانی کنید و با کلیک روی قسمت مورد نظر، به کد آن دسترسی داشته باشید. حال کافیست این کد را در بخش رنگ‌های فتوشاپ وارد کنید تا به طور دقیق به همان رنگ دسترسی پیدا کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات