زوم‌اپ: اپلیکیشن ACDSee برای گوشی های آیفون

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
ACDSee اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که یک نسخه‌ی رسمی از نرم افزار معروف ACDSee بوده و امکاناتی همچون مشاهده و ویرایش عکس‌ها را در محیط آی او اس در اختیار شما قرار خواهد داد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در بین هزاران نرم افزار موجود برای ویندوز، نرم افزارهایی وجود دارند که نام آن‌ها برای اکثر کاربران آشنا هستند. برای مثال JetAudio یکی از این نرم افزار‌ها است که در زمان ویندوز ۹۸ محبوب ترین پلیر صوتی و ویدئویی بود و حتی امروز نیز یکی از مدعی‌های این زمینه مانده و نام آن برای اکثریت کاربران آشنا است. یکی دیگر از نرم افزارها که با ورود ویندوز XP در بین کاربران رواج یافت، ACDSee نام دارد که وظیفه‌ی نمایش عکس‌ها و ویرایش آن‌ها را بر عهده داشت که به دلیل آنکه فرمت‌های پشتیبانی شده در آن، ده‌ها برابر فرمت‌های قابل شناسایی برای گالری پیش فرض ویندوز بود، به سرعت در بین کاربران ریشه کرد و حتی همین حالا نیز ملیون‌ها کاربر از این نرم افزار برای مشاهده‌ی عکس هایشان در کامپیوتر استفاده می‌کنند. این تیم برنامه نویسی به تازگی نرم افزار خود را به دنیای موبایل‌ها نیز آورده است و اپلیکیشن ACDSee را برای پلتفرم آی او اس منتشر کرده است.

acdsee2

البته ACDSee پارا از قبل هم فراتر گذاشته و این بار تنها به یک گالری نمایش و ویرایش عکس بسنده نکرده است و با قرار دادن یک ماژول دوربین داخلی در ACDSee، امکان عکاسی و فیلمبرداری را نیز در خود جای داده است که در کنار افکت‌های متنوعی که برای آن در نظر گرفته شده است، می‌تواند تصاویر چشم نوازی را به شما تحویل دهد. جالبی ماجرا وقتی بیشتر می‌شود که بدانید امکان ساخت تصاویر کلاژ نیز در ACDSee گنجانده شده است تا به تمام معنا یک اپلیکیشن فوق العاده را از سوی تیم سازنده‌ی آن شاهد باشیم. ناگفته نماند که این اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر نشده است و برای استفاده از آن باید مبلغ 0.99 دلار پرداخت کنید که می‌توانید از طریق لینک زیر، به صفحه‌ی این اپلیکیشن در اپ استور دسترسی پیدا کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات