زوم‌اپ: پشتیبانی از آپلود عکس‌های افقی و عمودی در آخرین بروزرسانی 6TAG

جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
6tag نسخه‌ی غیر رسمی، اما کامل اینستاگرام برای گوشی‌های ویندوزفون است که در آخرین بروزرسانی خود، پشتیبانی از ارسال عکس‌های افقی و عمودی نیز به آن اضافه شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

افرادی که از گوشی‌های ویندوزفون استفاده می‌کنند به خوبی از این موضوع آگاهند که اپلیکیشن محبوب ایسنتاگرام برای آن‌ها، هنوز در حالت BETA قرار دارد و امکاناتی که به کاربران ویندوزفون ارائه می‌دهد بسیار کمتر از امکاناتی است که در نسخه‌ی اندروید یا آی‌او‌اس آن وجود دارد که البته هنوز مشخص نیست که چرا اینستاگرام تا این حد به نسخه‌ی ویندوزفونی سرویس خود بی تفاوت است. با این حال توسعه‌دهندگان ویندوزفون منتظر اینستاگرام نمانده و اپلیکیشن‌های مختلفی در جهت هر چه کامل تر کردن این اپلیکیشن منتشر کرده‌اند که 6Tag، یکی از بهترین و کامل ترین آن‌ها به حساب می‌آید. اپلیکیشنی که شاید نام آن برای کاربران اندرویدی یا آیفون آشنا نباشد، اما برای ویندوزفونی‌ها، نه تنها نامی آشنا، بلکه بسیار محبوب است.

6tag2

این اپلیکیشن درواقع با استفاده از API‌های اینستاگرام، یک نسخه‌ی فوق‌‌‌العاده کامل از اینستاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد و جایگزین بسیار شایسته‌ای برای اپلیکیشن Instagram BETA است که شما را با امکانات فوق‌‌‌العاده بیشتری به سرورهای اینستاگرام متصل خواهد کرد و پشتیبانی از زبان فارسی نیز، به بیشتر شدن محبوبیت آن نزد کاربران ایرانی افزوده است. این اپلیکیشن، در جدیدترین بروزرسانی خود، تازه‌ترین ویژگی اینستاگرام یعنی پشتیبانی از آپلود تصاویر افقی و عمودی را نیز به خود اضافه کرده است تا همچنان، رقیبی قدرتمند و به روز برای اپلیکیشن اصلی اینستاگرام به حساب بیاید. در صورتی که از یک گوشی ویندوزفونی استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم با بروزرسانی این اپلیکیشن، آخرین امکانات اینستاگرام را به آن اضافه کنید. جهت دریافت می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات