زوم‌اپ: نسخه ی اندرویدی اپلیکیشن Send در پلی استور منتشر شد

پنج‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
Send، اپلیکیشنی از تیم Microsoft Garage است و در زمینه‌ی ارسال ودریافت ایمیل‌ها با روشی کاملا متفاوت فعالیت دارد که چندی پیش برای آی او اس منتشر شد و هم اکنون نیز در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که می دانید اپلیکیشن Send با وجود آنکه از محیطی بسیار مشابه با اپلیکیشن‌های پیام رسان برخوردار است، تنها در زمینه‌ی ارسال ایمیل فعالیت داشته و دروقع می توان گفت قصد آن، هرچه ساده تر کردن ارسال ایمیل است. به این معنا که در اپلیکیشن Send نیازی به وارد کردن موضوع، امضا یا... نخواهید داشت چراکه هدف مایکروسافت از اپلیکیشن Send، ارسال سریع تر و روان تر ایمیل‌های روزانه بوده است. نکته‌ی فوق العاده جالب دیگری که در Send وجود دارد این است که شما می‌توانید وقتی شخصی در حال پاسخدهی به ایمیل شما است وضعیت او را در حال typing مشاهده کنید که پیش از این تنها در اپلیکیشن‌های پیام رسانی آنلاین آن را مشاهده کرده بودیم و حضور آن در مبحث ایمیل ها، بسیار شگفت آور است.

sendand2

همانند نسخه‌ی iOS، اپلیکیشن Send در اندروید نیز وابسته به Office365 است و تنها کاربرانی قادر به استفاده از Send خواهند بود که دارای یک اکانت Office 365 business/school باشند. اما اگر به خاطر داشته باشید یکی از موضوعاتی که این اپلیکیشن را با دیگر نمونه‌های تولید شده توسط Garage Team متمایز می کند، قول انتشار آن برای ویندوزفون بود که این تیم همزمان با انتشار نسخه‌ی اندرویدی، از وضعیت نسخه‌ی ویندوزفونی نیز خبر داده است و ضمن گفتن این جمله که "در حال کار بر روی آن هستیم" قول انتشار آن در آینده‌ی نزدیک را داده است. برای دانلود اپلیکیشن Send می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات