زوم‌اپ: مرور سریع و سبک صفحات وب در مرورگر Cool Browser

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Cool Browser یکی دیگر از مرورگرهای سبک و سریع اندروید است که می‌تواند تجربه‌ی مرور وب‌سایت‌های مختلف را حتی در گوشی‌های ضعیف به امری لذت‌بخش تبدیل کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

تنها تعداد بسیار کمی از کاربران وجود دارند که به مرورگر پیش‌فرض گوشی خود بسنده می‌کنند و به علت امکانات فوق‌العاده کم این مرورگرها، به سراغ مرورگرهای دیگر می‌روند و با وجود آنکه مرورگر جدید، تجربه و امکانات بهتری را در اختیار این کاربران قرار خواهد داد، همچنان مشکلی وجود دارد و آن سریع نبودن مرورگر جدید به اندازه‌ی مرورگر پیش‌فرض گوشی است. این مشکل معمولا در گوشی‌هایی اتفاق می‌افتد که رم آن‌ها کمتر از یک گیگابایت است که با وجود آنکه این روزها دیگر کمتر گوشی جدیدی با رم کمتر از یک گیگ ساخته می شود، همچنان تعداد بسیار زیادی گوشی متوسط و ضعیف در جامعه‌ی آماری موبایل‌ها وجود دارد. اگر شما نیز در استفاده از مرورگرهای صاحب نام همچون کروم، فایرفاکس یا... در گوشی خود مشکل دارید، Cool Browser پیشنهادی مناسب و ایده آل برای شما خواهد بود.

Cool Browser2

Cool Browser به طرز فوق‌العاده ای سبک طراحی شده است به طوری که احتمالا در اولین استفاده شما را متعجب خواهد کرد. تمامی امکانات لازم برای شما در مرورگر Cool Browser در نظر گرفته شده است و نه تنها هیچ ویژگی مهمی فدای حجم کم آن، یا سبک بودن رابط کاربری برنامه نشده، بلکه در مواردی همچون استفاده از افکت‌های سه‌بعدی، از دیگر رقیبان خود پیشی گرفته است. از ویژگی‌های جالبی نیز که در این مرورگر قرار دارد می‌توان به امکان کش کردن ویدئوهای پخش شده، و پخش به صورت آفلاین در مواقع عدم دسترسی به اینترنت اشاره کرد. پشتیبانی از تب‌های مختلف، امکان ساخت میانبر صفحات وب در برگه‌ی نخست، دارا بودن دانلود منیجر داخلی و پیشنهاد کلمات در هنگام جستجوی گوگل، تنها بخشی از امکانات این اپلیکیشن به حساب می‌آیند. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات