زوم‌اپ: ثبت یادداشت برای شماره های مختلف در اپلیکیشن Call Notes Pro

دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
Call Notes Pro اپلیکیشنی بی‌نظیر برای گوشی‌های اندروید است که می‌تواند یادداشت‌های دلخواه شما را هنگام تماس با شماره‌های مختلف، به نمایش بگذارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که شماره ای را در گوشی خود ذخیره کرده باشید اما بعد از مدتی، فراموش کنید که این شماره متعلق به چه کسی بوده است یا برای مثال تماسی از یک شماره‌ی ذخیره نشده دریافت کنید که صاحب آن را به خاطر نداشته باشید. Call Notes Pro اپلیکیشنی مناسب برای این موارد است که با نصب آن می‌توانید برای شماره‌های موجود در گوشی موبایل، یادداشت‌های دلخواهی را تعیین کنید تا هر هنگام که تماس ورودی یا خروجی از جانب شماره‌های ذکر شده را مشاهده کردید، پنجره ای کوچک نیز در صفحه‌ی تماس باز شود تا یادداشت نوشته شده را به شما نمایش دهد. برای درک بهتر عملکرد این برنامه می‌توانید به تصاویر زیر دقت کنید که نحوه‌ی کارکرد و نمایش این یادداشت‌ها در هنگام تماس را نشان می‌دهد.

Caller Notes12

در نگاه اول شاید چنین اپلیکیشنی غیر ضروری به نظر برسد اما طبیعتا عده ای نیز وجود دارند که به دلایل کاری یا شخصی، صد‌ها شماره‌ی مختلف در گوشی خود ذخیره کرده‌اند که این موضوع باعث آن می‌شود که یادآوری اشخاص ذخیره شده و دلیلی که در ابتدا به ذخیره‌ی شماره‌ی آن‌ها پرداخته‌اید سخت‌تر شود. اگر شما نیز چنین مشکلاتی را تجربه کرده‌اید و دوست دارید که هنگام نمایش صفحه‌ی تماس ورودی یا خروجی یادداشتی اختصاصی را مشاهده کنید، Call Notes Pro اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود. برای دریافت این برنامه می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات