زوم‌اپ: زیر گرفتن زامبی‌ها در بازی Zombie Road Trip Trials

چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
Zombie Road Trip Trials یکی دیگر از بازی‌های سبک زامبی است که این بار با کمی خلاقیت، به جای استفاده از اسلحه‌ها، زامبی‌های نگون‌بخت را با ماشین‌های بزرگ و جنگی از بین خواهد برد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد نابودکننده‌ی زامبی‌ها در این بازی، ماشین‌های جنگی هستند و شما باید با زیر گرفتن زامبی‌ها آن‌ها را از بین ببرید. با این حال هنوز هم اسلحه‌های مختلف در بازی وجود خواهند داشت و در کنار رانندگی کردن و له کردن این موجودات، می‌توانید از اسلحه‌ها نیز برای نابود کردن آن‌ها استفاده کنید. مانند دیگر بازی‌های اکشن، در این بازی نیز اسلحه‌ها و ماشین‌های جنگی مختلفی برای خرید وجود خواهند داشت و برای تمامی آن‌ها امکان آپگرید کردن توسط امتیازات کسب شده نیز در نظر گرفته شده است. در ابتدا به اجبار باید ماشین‌ها و اسلحه‌هایی ضعیف را برای نابودی زامبی‌ها به کار ببرید؛ اما رفته رفته و با کسب امتیازات بیشتر، می‌توانید نیروهای هجومی خود را ارتقاء بخشید. قابلیت انجام این بازی به صورت چند نفره نیز از نکاتی است که در محبوبیت این بازی تاثیر بسزایی داشته است.

Zombie Road2

موضوع جالبی که درباره‌ی بازی‌های سبک زامبی وجود دارد و دلیل آن نیز مشخص نیست، علاقه‌ی شدید کودکان به انجام آن است؛ به طوری که شاید یک بازی که در آن زامبی‌ها وجود دارند، از هر بازی دیگری برای آن‌ها جذاب تر باشد. اگر شما نیز در اطراف خود کودکانی را دارید که علاقه به انجام این بازی‌ها دارند، می‌توانید Zombie Road Trip Trials را با خیال راحت‌تری در مقابل آن‌ها بازی کنید. گرافیک شاد و کارتونی بازی و همچنین اولویت داشتن طنز نسبت به خشونت در Zombie Road Trip Trials باعث شده است که انجام این بازی برای کودکان نیز، چندان نامناسب نباشد. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات