زوم‌اپ: تبدیل صفحات اینترنتی به PDF توسط اپلیکیشن جانبی WEB to PDF

جمعه ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
WEB 2 PDF اپلیکیشنی جانبی برای مرورگر دلفین است که در زمینه‌ی تبدیل سایت‌ها به فایل پی‌دی‌اف در داخل موبایل فعالیت دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

سال‌ها از معرفی فرمت PDF و پا گذاشتن آن به کامپیوترها و موبایل‌ها می گذرد با این حال هنوز هم مانند روزهای ابتدایی، از توجه و محبوبیت بسیار بالایی در نزد کاربران برخوردار است. فرمتی که با استانداردهای بالای خود، محدودیت‌هایی همچون عدم پشتیبانی سیستم‌ها از فونت فارسی یا... را از بین برده و می تواند متن‌ها را همانطور که در کامپیوتر مبدا تنظیم کرده‌اید، در کامپیوترها و حتی موبایل‌های دیگر نیز به نمایش بگذارد.

به همین دلیل، بسیاری از کاربران که وقت کافی برای مطالعه‌ی یک مقاله‌ی اینترنتی را ندارند، یا علاقه مند به ذخیره سازی یک صفحه‌ی وب هستند، توسط ابزارهای موجود، این سایت‌ها را تبدیل به PDF کرده و در گوشی خود ذخیره می کنند. WEB 2 PDF نیز یکی از ده‌ها ابزار موجود برای انجام این تبدیل در گوشی‌های موبایل است که به صورت یک افزونه برای مرورگر دلفین نصب خواهد شد و توسط میانبر آن که در منوی این مرورگر قرار می گیرد، می توانید به سرعت وب سایت‌های مورد نظرتان را به PDF تبدیل کنید.

Web to PDF2

نحوه‌ی کار با PDF 2 WEB به این صورت است که بعد از مشاهده‌ی سایتی که قصد تبدیل آن به PDF را دارید، تنها کافی است تا روی منوی موجود در بالای صفحه کلیک کنید و گزینه‌ای که بعد از نصب این افزونه به این بخش اضافه شده است، یعنی Web To PDF را انتخاب کنید تا در کسری از ثانیه، نسخه‌ی PDF شده از صفحه‌ی اینترنتی مورد نظرتان را دریافت کنید و با لینک دانلود تحویل داده شده توسط این اپلیکیشن، به دانلود آن بپردازید. برای دانلود این برنامه که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات