زوم‌اپ: سنجش سرعت عمل در تشخیص مواد غذایی در بازی Burger Cafe 2

سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
Burger Cafe 2 یک بازی امتیازی و جذاب با گرافیک چشم‌نواز است که داشتن سرعت عمل و تمرکز بالا مهمترین شرط برای موفقیت در آن خواهد بود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

داستان بازی Burger Cafe به این صورت است که در آن شما با یک نان همبرگر رو به رو خواهید شد و با شروع بازی، مواد غذایی دیگر از بالای این نان با سرعت‌ زیاد حرکت خواهند کرد. باید به محض مشاهده‌ی این مواد غذایی که شامل همبرگر، خیارشور، کاهو، پنیر و ... خواهند بود روی صفحه کلیک کنید تا مواد غذایی روی این نان قرار بگیرند. هرچه ارتفاع این همبرگر ساخته شده بلند تر شود، امتیاز شما نیز افزایش خواهد یافت. محوریت بازی نیز تنها به همبرگرها خلاصه نمی شود و در مراحل گوناگون، خوراکی های متنوعی مانند بستنی های چند رنگ، بیسکوییت‌های مرتفع و ... شما را به چالش خواهند کشید.

burgercofe2

البته همه چیز به همین سادگی نخواهد بود و این بازی نیز مانند دیگر بازی های سرعتی، دارای یک شرط مهم است که انجام آن را برای شما به امری فوق العاده سخت تبدیل خواهد کرد. این شرط که با شعار No Repeat به گیمرها نمایش داده می‌شود به این صورت است که اگر شما دو مواد غذایی یکسان را روی هم قرار دهید بازی به پایان خواهد رسید. برای مثال بعد از ظاهر شدن کاهو، با لمس صفحه این کاهو را به همبرگر خود اضافه خواهید کرد. حال اگر ماده غذایی بعدی نیز کاهو باشد و شما به دلیل سرعت بالای بازی و عدم تشخیص آن، دوباره صفحه را لمس کنید، بازی به پایان خواهد رسید و به دلیل قرار گرفتن دو کاهو روی یکدیگر، از ادامه‌ی بازی منع خواهید شد. سرعت رد شدن این مواد غذایی و همچنین فرصت بسیار کمی که برای مشاهده آن‌ها و کلیک کردن روی صفحه دارید باعث شده است که انجام این بازی، بسیار دشوارتر از چیزی که به نظر می‌رسد باشد. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات