اپلیکیشن رئال مادرید با نام Realmadrid App

شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Realmadrid App اپلیکیشنی برای طرفداران تیم محبوب رئال‌مادرید است که مجموعه‌ای از امکانات فوق‌العاده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

رئال مادرید یکی از اولین تیم‌های باشگاهی است که علاقه‌ی خاصی به ارتباط نزدیک‌تر با هوادارن خود داشته و با تاسیس یک شبکه‌ی تلویزیونی اختصاصی برای رئال مادرید، یک گام بزرگ در این زمینه برداشت.

اپلیکیشن Realmadrid App نیز که برای هر سه پلتفرم اندروید، آی او اس و ویندوزفون منتشر شده، بخشی دیگر از برنامه‌های ارتباطی باشگاه رئال مادرید است که امکانات موجود در آن به قدری فوق العاده‌اند که می‌تواند طرفداران این تیم باشگاهی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

برای مثال اگر تا به حال آرزو داشته‌اید که گل‌های بازی‌های فوتبال را، به انتخاب خود مدیریت کنید و مانند بازی‌های کامپیوتری از زوایای مختلف یا با سرعت‌های مختلف آن‌ها را پخش کنید، Realmadrid App این رویای شما را به واقعیت تبدیل کرده است و می‌توانید با استفاده از این برنامه، گل‌های زده شده در بازی‌های رئال مادرید را، از دوربین‌ها و زوایای مختلف مشاهده کنید.

بخش مهم دیگری که در این برنامه گنجانده شده، انتشار ویدئویی خلاصه از بهترین لحظات بازی‌های این تیم است که در پایان هر مسابقه بعد از مدت کوتاهی، این ویدئو در اپلیکیشن قابل دسترس خواهد بود. همچنین شما می‌توانید به دوربین‌های اختصاصی این اپلیکیشن نیز دسترسی داشته باشید و نماهایی از نیمکت بازیکنان و تونل ورود و خروج بازیکنان را در این برنامه مشاهده کنید. مطمئنا تماشای سکانس‌هایی از بازی که در هیچ شبکه‌ی دیگری در حال نمایش نیست بسیار لذت بخش خواهد بود.

real2

در صورتی که از ارتباط اینترنتی پرسرعتی برخوردارید، می‌توانید با استفاده از بخش گزارش رادیویی و آنلاین بازی، همیشه و همه جا از بازی در حال انجام با خبر باشید. البته اگر با محدودیت‌هایی همچون سرعت یا ترافیک اینترنتی مواجه هستید نیز جای نگرانی وجود ندارد و می‌توانید با استفاده از بخش ثبت لحظه به لحظه‌ی بازی، از اتفاقات افتاده همچون گل‌ها، کارت‌های اخطار و... با خبر شوید.

در کنار اطلاعات دقیق بازی‌های رئال مادرید اعم از روز و ساعت انجام بازی‌های لیگ، شما به ترکیب تیم رئال مادرید و مشخصات تمام بازیکنان نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به کمک این اپلیکیشن موبایلی، یک طرفدار درجه یک برای رئال مادرید باشید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات