زوم‌اپ: معکوس کردن ویدئوها با Reverse Movie

چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Reverse Movie اپلیکیشنی جالب در زمینه‌ی پخش ویدئو به صورت معکوس و از انتها به ابتدا است که به شما این امکان را می‌دهد تا بعد از ضبط یک ویدئو، آن را مانند یک حقه‌ی شعبده‌بازی، معکوس کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

ابتدا یک ایده‌ی جالب پیدا کنید و به کمک آن یک ویدئوی جدید ضبط کنید. برای مثال از دوست خود بخواهید که مقابل دوربین شما راه برود یا اینکه یک لیوان نوشیدنی را میل کند. بعد از ضبط ویدئو، اقدام به انتخاب بخش دلخواه از ویدئو کرده و بعد از آن دکمه‌ی شروع را فشار دهید. بعد از چند لحظه، در اقدامی جالب، Reverse Movie فیلم ضبط شده توسط شما را به صورت معکوس پخش می‌کند به این صورت که دوست شما به صورت عقب عقب راه می‌رود یا در ویدئوی دوم، آب پرتقال، از دهان دوست شما به لیوان باز می‌گردد.

Reverse-Movie2

علاوه بر امکان ضبط آنی ویدئو و معکوس کردن آن، امکان انتخاب ویدئو از گالری گوشی نیز برای شما محیا شده است تا قادر به معکوس‌سازی هر ویدئویی توسط این اپلیکیشن باشید. نتایج به دست آمده توسط این اپلیکیشن بسیار جالب خواهد بود به طوری که می‌تواند اسباب سرگرمی جدید و متفاوتی برای شما و دوستانتان باشد. پاره کردن یک ورق کاغذ، نوشیدن مایعات، ریختن خورده کاغذ روی زمین، نوشتن یک کلمه و خوردن یک سیب تنها بخشی از ایده‌هایی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای این اپلیکیشن استفاده کنید. نتایج به دست آمده را نیز می‌توانید از طریق ایمیل، فیسبوک، توئیتر و... با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه از طریق لینک‌های زیر قابل دریافت است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات