زوم‌اَپ: مسدودسازی پیامک‌ های تبلیغاتی و مزاحم با Clean Inbox

پنج‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Clean Inbox اپلیکیشنی در زمینه‌ی مسدود کردن پیامک‌های ناخواسته است که با امکانات فراوانی که در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توان آن را یکی از بهترین اپلیکیشن‌های SMS Blocker به حساب آورد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

پیامک‌ها همان‌قدر که ابزار مفید و کارآمدی هستند، می‌توانند اسباب مزاحمت و آزار کاربران نیز باشند. پیامک‌های تبلیغاتی یا مزاحمت‌های گوناگون از مواردی هستند که بدون شک شما هم با آن‌ها سروکار داشته‌اید که البته به لطف گوشی‌های هوشمند و وجود اپلیکیشن‌های مسدودکننده، دیگر این موضوع یک مشکل حل نشدنی نیست و می‌توان در کسری از ثانیه، برای همیشه از پیامک‌های ناخواسته رها شد. همانطور که گفته شد Clean Inbox یکی از برترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه است که برنده‌ی بهترین اپلیکیشن کاربردی در MIT شده است و از این موضوع نیز به عنوان یک ابزار قوی در تبلیغات خود استفاده می‌کند. شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که همین موضوع، و البته قیمت عجیب 12 دلاری آن کافی است تا بدون درنگ به دانلود Clean Inbox پرداخت. اپلیکیشنی که حتی در نسخه‌ی رایگان خود، امکانات فوق‌العاده‌ای را برای مسدود سازی شماره‌های مزاحم و تبلیغاتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

cleaninbox2

در این اپلیکیشن علاوه بر امکان مسدودسازی شماره‌های مشخص، می‌توانید کلمات را هم مسدود کنید به طوری که برای مثال اگر در پیامکی کلمه‌ی X یا Y به کار رفته باشد، بدون توجه به شماره‌ی ارسال کننده، آن پیامک بلاک خواهد شد. بلاک کردن پیامک‌های اسپم و تبلیغاتی به صورت هوشمند، امکان بلاک کردن تماس‌های مزاحم و MMS، بلاک کردن پیامک براساس شماره مخاطب یا کلمات کلیدی، نماش گزارش از پیام‌های بلاک شده، امکان پاسخگویی خودکار به پیامک‌ها، نبود محدودیت در ساخت لیست سیاه یا سفید و... از امکاناتی هستند که در نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در نسخه‌ی پولی نیز می‌توانید به امکاناتی نظیر قرار دادن رمز عبور روی برنامه، حذف خودکار پیامک‌های بلاک شده بعد از مدت زمانی خاص، امکان ارسال پاسخ اتوماتیک به پیام‌های بلاک شده و... دسترسی داشته باشید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات