زوم‌اَپ: مدیریت برچسب‌ های NFC با NFC Tools

یک‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
NFC Tools اپلیکیشنی در زمینه‌ی مدیریت NFC است که به شما امکان نوشتن اطلاعات روی تگ‌های NFC، یا خواندن آن‌ها را می‌دهد و به عقیده‌ی بسیاری از کاربران، این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی مدیریت NFC است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با وجود آنکه هنوز آن طور که باید استفاده از NFC‌ها رواج پیدا نکرده، اما استفاده‌های شخصی و کوچک از آن‌ها، به یکی از پراستفاده‌ترین کاربردهای گوشی‌ها تبدیل شده است به طوری که با کمک این سخت‌افزار با ارزش و تگ‌های NFC می‌توان بسیاری از کارهای روزمره را بدون تکرار و صرف زمان، انجام داد. برای مثال تصور کنید که هر روز قبل از رفتن به محل کار یا تحصیل، برای امنیت هر چه بیشتر روی گوشی خود رمز عبور قرار می‌دهید و هنگامی که به خانه بر می‌گردید اقدام به غیر فعال کردن آن می‌کنید چرا که وارد کردن رمز عبور در هر بار استفاده امری است که باعث وقفه‌های چند ثانیه‌ای در استفاده از تلفن همراه شما خواهد شد. در واقع شما هرروز مجبور به انجام این مراحل هستید اما به کمک تگ‌های NFC می‌توانید دستور قفل گوشی را در یکی از این تگ‌ها ذخیره کنید و در تگ دیگری عملیات غیر فعالسازی آن را تنظیم کنید. حال تنها کافی است تا این دو تگ را نزدیک در ورودی بچسبانید تا هر زمان که از منزل خارج می‌شدید، گوشی خود را کنار آن بگیرید تا به صورت خودکار گوشی شما قفل شود و هنگام بازگشت به خانه با گرفتن گوشی در مقابل تگ دیگر نیز، آن را غیر فعال کنید.

NFCTOOL2

این موضوع تنها یکی از استفاده‌های جالبی است که می‌توان از این تگ‌ها کرد و شما قادر خواهید بود تا با کمک اپلیکیشنی همچون NFC Tools انواع دستورهای مختلف را در تگ‌ها ذخیره کنید که در کنار هم مانع انجام مکررات روزانه خواهند شد. ذخیره‌ی یک متن، ثبت یک لینک، ذخیره‌ی یک شماره تلفن، روشن و خاموش کردن وای‌فای و بلوتوث، باز کردن اپلیکیشنی خاص و... تنها بخشی از مواردی هستند که به کمک NFC Tools قادر به ثبت آن‌ها در تگ‌های NFC خواهید بود. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات