زوم‌اپ: خلق ویدئو از پیام‌ های متنی با اپلیکیشن فوق‌ العاده‌ ClipDis

چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ClipDis اپلیکیشنی فوق‌العاده جالب در زمینه‌ی پیام‌رسانی است که می‌تواند با ساخت ویدئوهای ترکیبی از متن پیام شما، مکالمات بین کاربران را از حالت متنی و یکنواخت، به یک ابتکار جدید و جالب تبدیل کند و رنگ و بوی تازه‌ای به مکالمات اینترنتی ببخشد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

نحوه‌ی کار با ClipDis به این صورت است که شما بعد از ورود به اپلیکیشن و نوشتن جمله‌ی مورد نظر (که باید به زبان انگلیسی باشد) و کلیک روی دکمه‌ی Done یا Go کیبورد خود، آن را به دیتابیس این اپلیکیشن می‌فرستید. ClipDis اقدام به شناسایی کلمه‌ها و تطبیق آن‌ها با آرشیو ویدئویی خود می‌کند و با قرار دادن سکانس‌های کوتاه به صورت متوالی، جمله‌ی شما را به صورت گویا خلق خواهد کرد. فرض کنید قصد گفتن جمله‌ی "Hi Brother,Where Are You" را به برادر خود دارید. شاید چند صد ویدئو برای کلمه‌ی Hi در این اپلیکیشن در نظر گرفته شده باشد و همین موضوع باعث می‌شود تا در هر نوبت شما با کلیپ‌های متفاوتی رو به رو شوید. برای مثال مردعنکبوتی در یکی از فیلم‌ها کلمه‌ی Hi، مستربین در یکی از کارتون‌هایش کلمه‌ی Brother و آلبرت وسکر در بازی Resident Evil کلمه‌ی Where Are You را به کار برده است. شما با نوشتن جمله‌ی بالا، ترکیبی از ویدئوهای کوتاه این سه شخصیت به وجود خواهید آورد که به ترتیب و با قرار گرفتن دیالوگ‌های آن‌ها پشت سر هم، جمله‌ی خود را به یک فایل گویا با شرکت کارکتر‌های مختلف تبدیل خواهید کرد. برای درک بهتر این موضوع پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی زیر را که برای تست اپلیکیشن ساخته‌ایم و مربوط به سایت ZooMeet(!) است مشاهده کنید تا با کارکرد فوق‌العاده جالب این اپلیکیشن آشنا شوید. (می‌توان با کمی ابتکار کلماتی مانند zoomit را که در واژه‌نامه‌ی لغات انگلیسی وجود ندارد، با کمک کلمات انگلیسی تلفظ کرد.)

دانلود ویدئو

در حال حاضر این اپلیکیشن تنها قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم به مسنجر فیسبوک را دارد با این حال امکان ذخیره‌ی ویدئوی ساخته شده نیز در آن تعبیه شده است و می‌توانید بعد از ذخیره‌ی آفلاین، از طریق اپلیکیشن‌های دیگر همچون وایبر نیز اقدام به ارسال آن کنید. درواقع کارکرد این اپلیکیشن نیز مانند اپلیکیشن Zoobe است با این تفاوت که در این اپلیکیشن خبری از انیمیشن‌های صرف نیست و ترکیبی از صدها سکانس و دیالوگ را مشاهده خواهید کرد. برای دانلود این اپلیکیشن کاربردی که برای گوشی‌های اندروید و آی او اس منتشر شده، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات