زوم‌اپ: ویرایش تصاویر با اپلیکیشن کاربردی Cymera Collage & Filters

جمعه ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
Cymera یکی دیگر از اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر است که با دارا بودن افکت‌های زنده و حالت‌های مختلف عکاسی، یک اپلیکیشن بسیار خوب برای عکس‌برداری به خصوص در حالت سلفی به شمار می‌آید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Cymera اپلیکیشنی است که شاید بهترین کاربرد آن برای تهیه‌ی عکس‌های سلفی باشد که با دارا بودن افکت‌های مختلف و زنده بهترین امکانات را برای این امر در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با کمک افکت‌های زنده‌ی این اپلیکیشن می‌توانید قبل از آنکه اقدام به عکس‌برداری کنید، تاثیر آن‌ها را روی تصویر گوشی مشاهده کرده و بعد از پیدا کردن افکت مدنظر خود، اقدام به ثبت تصویر کنید. همچنین امکان ساختن تصاویر Collage که در آن چند عکس در کنار هم قرار می‌گیرند نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

cymera2

ویژگی جالب دیگری که در این نرم‌افزار وجود دارد beauty feature است که با استفاده از آن بعد از ثبت یک تصویر، این نرم‌افزار به صورت خودکار اقدام به شناسایی چهره‌ها می‌کند و قبل از نشان دادن نتیجه‌ی عکاسی به شما، آن‌ها را به صورت ملایم و خودکار روتوش می‌کند که همین امر باعث زیباتر شدن عکس‌های خروجی این اپلیکیشن شده است. Cool Object‌ها نیز که این روزها طرفدارن خاص خود را پیدا کرده‌اند و مربوط به قرار دادن تصاویر فانتزی مانند عینک، کلاه یا... روی تصاویر هستند در این نرم‌افزار وجود دارند و شما بعد از ثبت عکس‌های خود می‌توانید ابزارک‌های جالبی را به عکس‌های خود اضافه کنید و محیطی فانتزی و جذاب از عکس‌ها به وجود بیاورید.

اشتراک گذاشتن عکس‌های با ارسال به طور مستقیم به فیسبوک، اینستگرم و...، وجود 7 حالت لنز مختلف، دارا بودن بیش از 100 افکت، امکان پاک کردن جوش و لکه از عکس‌ها، اعمال برش، چرخش و... روی عکس‌ها، وجود تایپوگرافی‌ها و قالب‌های مختلف و همچنین دارا بودن بیش از  70 مدل موی زنانه و مردانه از دیگر ویژگی‌های Cymera به حساب می‌آیند که در کنار هم یک اپلیکیشن کاربردی را برای ثبت تصاویر مختلف و ویرایش آن‌ها به وجود آورده‌اند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات