زوم‌اپ: گالری نمایش تصاویر با F-Stop Media Gallery

سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر خلاف مرورگرها که اپلیکیشن‌های زیادی برای آن ساخته شده، کمتر اپلیکیشنی برای "گالری عکس"ها وجود دارد به طوری که بجز دو یا سه نرم‌افزار مشخص، اپلیکیشن خوبی برای آن ارائه نشده است. F-Stop Gallery یکی از گالری‌های خوب و کاربری است که به معرفی آن می‌پردازیم. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا بسیاری کاربران اندروید بر این عقیده‌اند که بهترین و تنها انتخاب شایسته برای گالری تصاویر گوشی، اپلیکیشن QuickPic است که در این پست به معرفی آن پرداخته بودیم. با این حال F-Stop Media Gallery نیز یکی دیگر از معدود گالری‌های خوب است که محیطی روان، سبک و به روز را در خدمت شما می‌گذارد. جدا از تمامی ویژگی‌هایی که F-Stop Media Gallery دارد، نکته‌ای منفی که در همان لحظه‌ی اول به چشم می‌آید اسکن بی‌دلیل و طولانی کارت‌حافظه است. به طوری که اگر بلافاصله بعد از باز کردن QucikPic قادر به مشاهده‌ی تصاویر هستید، در این اپلیکیشن با عملیات اسکنی که شاید بیش از 10 دقیقه هم به طول بینجامد مواجه خواهید شد. البته غیر از این موضوع، و بعد از ورود به محیط اپلیکیشن، این اپلیکیشن فاقد نقطه ضعف‌های دیگر است و با محیط کامل و قدرتمندی که در اختیارتان قرار می‌دهد، خود را تبدیل به یکی از معدود اپلیکیشن‌های گالری عکس اندروید کرده است.

F-Stop2

نمایش پوشه‌ها به صورت تو‌در‌تو، سرعت بسیار بالای نمایش عکس‌ها، سازماندهی با استفاده از آلبوم‌ها، مرتب‌سازی بر اساس زمان عکس‌برداری، پشتیبانی از رمز‌عبور برای حفظ حریم خصوصی، نمایش فایل‌های ویدئویی، حذف و ایجاد پوشه‌ها با سرعتی بالا، رابط کاربری بسیار زیبا و جذاب و حجم مناسب این برنامه، از دیگر ویژگی‌های قابل توجه F-Stop Media Gallery هستند. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات