زوم‌اَپ: پشتیبان‌گیری از برنامه‌های نصب شده با App Backup & Restore

پنج‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
App Backup & Restore اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که امکان تهیه‌ی فایل پشتیبان از اپلیکیشن‌های نصب شده و انجام عملیات بازیابی یا ارسال آن‌ها را می‌دهد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یکی از برنامه‌ها یا بازی‌های موجود در گوشی‌تان را برای شخصی ارسال کنید. در این مواقع اگر فایل نصبی اپلیکیشن مورد نظر را در گوشی نداشته باشید راهی برای انتقال برنامه‌ی مورد نظر وجود ندارد؛ چرا که فایل‌های نصبی APK بعد از نصب در گوشی، از فرمت APK خارج و تبدیل به فایل‌های باز و دیتا می‌شوند. در این مواقع تنها راه، کمک گرفتن از یک اپلیکیشن تهیه‌ی فایل پشتیبان است که امکان ساخت مجدد یک فایل APK از برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده را می‌دهد. شما به کمک این اپلیکیشن می‌توانید از تمام برنامه‌های نصب شده بر روی گوشی، مجددا فایل Apk تهیه کنید و آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

appbr2

اپلیکیشن‌های مختلفی برای این کار ساخته و منتشر شده‌اند اما App Backup & Restore به دلیل محیط کاملا ساده و روان که از طراحی چشم‌نوازی نیز بهره می‌برد، به یکی از پیشتازان این زمینه تبدیل شده است. نحوه‌ی کار با این اپلیکیشن به این صورت است که لیستی از تمام برنامه‌های نصب شده در گوشی از جمله اپلیکیشن‌های سیستمی را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید هر برنامه‌ای را که مایل بودید انتخاب کرده و روی گزینه‌ی Backup کلیک کنید. با این امر تمامی اپلیکیشن‌های انتخاب شده به صورت خروجی فایل APK به شما تحویل داده می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را برای دوستان خود ارسال کنید یا حتی برای استفاده‌های بعدی، با کلیک بر روی گزینه‌ی Restore به بازیابی آن‌ها بپردازید.

تهیه فایل پشتیبان از برنامه‌های نصب شده، بازیابی برنامه‌ها، Backup و Restore تمام برنامه‌ها با یک اشاره، حذف سریع برنامه‌های نصب شده، مرتب کردن لیست برنامه‌ها براساس اسم، تاریخ نصب و حجم، نمایش فضای خالی و فضای اشغال شده در حافظه‌ و انتخاب مسیر دلخواه برای ذخیره برنامه‌ها از ویژگی‌های دیگر این اپلیکیشن فوق‌العاده هستند. برای دانلود این نرم‌افزار از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات