زوم‌اَپ: بازی خاطره‌انگیز Pinball Classic برای اندروید

یک‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از کاربرانی که هم‌اکنون مشغول مطالعه‌ی این پست زومیت هستند، روزی کاربر ویندوز XP بوده‌اند و شاید برخی هنوز از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند. اگر شما هم از این افراد باشید، بدون شک با بازی خاطره‌انگیز Pinball که در منوی Game استارت‌منوی ویندوز اکس‌پی وجود داشت آشنا هستید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

با انتشار نسخه‌های جدید ویندوز، شاهد حذف بازی پین‌بال از منوی استارت ویندوز بودیم و بعد از آن نیز حتی در ویندوز 8 خبری از این بازی نشد و این بازی و محبوبیت بی چون‌و‌چرای آن، تنها به صورت یک خاطره در ویندوز XP باقی ماند. اما محبوبیت پین‌بال‌ها به قدری بالا است که نسخه‌های مختلفی از آن منتشر شده است. کمپانی بازی‌سازی TerranDroid که تا به حال نمونه بازی‌های زیادی منتشر کرده است، مدتی است که بازی Pinball Classic برای ویندوز و همچنین دستگاه‌های اندروید را منتشر کرده است که سعی به بازسازی بازی Pinball XP در قالبی جدید داشته است.

pinballclassic2

Pinball Classic از محیطی دقیقا مانند Pinball XP منتها با طراحی جدید برخوردار است و اگر قبلا تجربه‌ی بازی با Pinball XP را داشته باشید متوجه خواهید شد که تمام ارکان بازی در جای قبلی خود قرار دارند و تنها طراحی جدیدتری برای آن‌ها به کار گرفته شده است. خبر خوب دیگر برای علاقه‌مندان این بازی، استفاده‌ی کامل از صداهای Pinball XP است به طوری که تمام صداها از کشیده شدن فنر پرتاب تا امتیاز‌گیری‌ها و از دست رفتن توپ، همگی همان صداهای اصلی در Pinball XP خواهند بود. این بازی فوق‌العاده که از گرافیک بالاتری نسبت به Pinball XP برخوردار است برای ویندوز و اندروید منتشر شده است و شما کاربران می‌توانید از لینک زیر به دانلود و تجربه‌ی دوباره‌ی این بازی بپردازید. بدون شک این نسخه، جای نسخه‌ی XP این بازی را نخواهد گرفت با این حال بازی کردن آن با همان صدا و محیط قبلی ، خالی از لطف نخواهد بود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات