زوم‌اَپ: قفل زیبا و هوشمند گوشی با Go Locker

شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
GO Locker اپلیکیشن دیگری از تیم Go-Dev است که در کنار اپلیکیشن‌های فوق‌العاده‌ای مانند Go SMS ، Go Launcher و Go Task Manager ، یک خانواده‌ی کم‌نظیر از اپلیکیشن‌های کاربردی را تشکیل داده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

یکی از بخش‌های ثابت گوشی که در روز بارها و بارها با آن رو به رو می‌شویم صفحه‌ی قفل گوشی است که بعضی از کاربران آن را در حالت آزاد، و بعضی دیگر در حالت پترن یا قفل عددی قرار می‌دهند. همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت اندروید امکان شخصی‌سازی فوق‌العاده‌ی آن است و از آنجا که این صفحه‌ی قفل نیز یکی از پر نمایش‌ترین بخش‌های این سیستم‌عامل است، برنامه‌های متنوعی برای آن ساخته و منتشر شده است.

GO Locker یکی از شناخته‌شده‌ترین اپلیکیشن‌های اندروید است که پوسته‌های فوق‌العاده‌ای را برای صفحه‌ی قفل شما به ارمغان می‌آورد. البته منظور ما از پوسته، تنها یک لباس جدید برای صفحه‌ی قفل فعلی شما نیست بلکه این تم‌ها ، به کل سبک صفحه‌ی قفل شما را تغییر خواهند داد. برای مثال قفل آزاد در گوشی‌های Sony Xperia به صورت یک عکس ساده است که با کشیدن انگشت روی آن، صفحه‌ی قفل با حالتی کرکره مانند محو می‌شود. اما با کمک GO Locker شما می‌توانید ده‌ها حالت مختلف برای این صفحه‌ی قفل به وجود آورید و مطمئن باشید که اگر این اولین استفاده‌ی شما از GO Locker است، نمونه قفل‌های آن غافلگیرتان خواهد کرد، چرا که این اپلیکیشن یکی از معدود نرم‌افزارهای لاک‌اسکرین است که تمام پوسته‌های آن فوق‌العاده و چشم‌نواز است.

golocker2

امکان استفاده از تم‌های متنوع و زیبا، قرار دادن تصویر‌زمینه‌ی دلخواه برای صفحه‌ی لاک‌اسکرین، دارا بودن حالت ساده، پترن و قفل عددی و حروفی و وجود افکت‌های فوق‌العاده برای صفحه‌ی قفل از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار اندرویدی به حساب می‌آیند. برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات