زوم‌اَپ: مدیریت باتری با اپلیکیشن بی‌ نظیر Battery Doctor

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود پیشرفته‌تر شدن گوشی‌های موبایل و آسوده‌خاطر شدن از وجود یک دوربین خوب، یک سخت‌افزار قوی و یک صفحه‌نمایش بزرگ و خیره‌کننده، هنوز یک دغدغه‌ی قدیمی برای کاربران وجود دارد و آن باتری‌ها هستند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

کمتر کاربری را می‌توانید پیدا کنید که از باتری گوشی خود راضی باشد (مگر آنکه تنها برای تماس و پیام‌کوتاه از گوشی استفاده کند) و آن‌طور که تا کنون متوجه شده‌ایم حل این مشکل حتی از ساخت صفحه نمایش‌های خمیده و شارژ بی‌سیم نیز سخت‌تر است و بعید است که به این زودی‌ها هم شاهد از بین رفتن این دغدغه در بین کاربران باشیم. اما توسعه‌دهندگان بیکار ننشسته‌اند و اپلیکیشن‌هایی تولید کرده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توانیم حداقل تا روزی که شاهد از بین رفتن محدودیت باتری‌ها باشیم، کمی از دغدغه و فکر و خیالی که درباره‌ی تمام شدن باتری گوشی‌هایمان داریم کم کنیم و به مدیریت بهتر و بهینه‌تر باتری گوشی بپردازیم. Battery Doctor اپلیکیشنی است که در بین اپلیکیشن‌های مدیریت باتری، با اختلاف و با 100 الی 500 میلیون بار دانلود، در صدر لیست محبوب‌ترین‌ها قرار گرفته است و این موضوع نیز به دلیل تاثیر عالی و امکانات جانبی جالبی است که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد.

drbatt2

یکی از جالب ترین امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می‌دهد شارژ کردن گوشی در سه مرحله‌ی اختصاصی است که با شیوه‌ای تخصصی، باتری شما را به بهترین نحو ممکن شارژ می‌کند که همین موضوع باعث دوام بیشتر باتری و دیرتر خالی شدن آن خواهد شد. امکان مدیریت روی برنامه‌ها و مشاهده‌ی نحوه‌ی مصرف آن‌ها از باتری نیز امکان فوق‌العاده‌ی دیگری است که به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های پرمصرف خود را شناسایی و اقدام به حذف یا Stop آن‌ها کنید. همچنین در این برنامه امکانی برای مدیریت برنامه‌هایی که هنگام روشن شدن گوشی به طور خودکار اجرا می‌شوند در نظر گرفته شده است که می‌توانید با استفاده از آن، اپلیکیشن‌های بدون استفاده‌ای که در پس‌زمینه‌ی گوشی شروع به کار خواهند کرد را از این لیست حذف کنید.

غیرفعال کردن برنامه‌های غیر‌ضروری که باعث مصرف بیش از اندازه‌ی باتری می‌شوند، خاتمه دادن به اپلیکیشن‌ها با Task Killer قدرتمند، متوقف کردن برنامه‌ها هنگام خاموش شدن صفحه، نمایش زمان دقیق تا شارژ شدن باتری، سیستم شارژ 3 مرحله‌ای، کنترل روشنایی، مدیریت CPU، نمایش دمای باتری و پشتیبانی از دو پلت‌فرم اندروید و آی‌‌او‌اس از امکاناتی هستند که به هر چه محبوب‌تر شدن این اپلیکیشن کمک شایانی کرده‌اند. برای دانلود این نرم‌افزار از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات