زوم‌اَپ: بازی جدید و فوق‌ العاده Angry Birds Stella POP

سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
چندی پیش به معرفی بازی Jolly Jam از کمپانی Rovio تولیدکننده بازی‌های Angry Birds پرداختیم. در این پست به معرفی جدیدترین بازی این شرکت، Angry Birds Stella POP که مدت زیادی از انتشار آن نمی‌گذرد خواهیم پرداخت. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی بازی‌سازی Rovio با سری بازی‌های Angry Birds موفق به کسب موفقیتی بزرگ شد و توانست نام خود را به عنوان یکی از برترین کمپانی‌های بازی‌سازی به ثبت برساند. اما مانند تمام کمپانی‌های بزرگ، Rovio نیز به تکرار متهم شد که البته خیلی هم غیر‎منصفانه نبود چرا که تمام بازی‌های این شرکت به نوعی در نسخه‌های مختلف Angry Birds با همان موضوع تکراری پرتاب به سمت خوک‌ها خلاصه می‌شد. این کمپانی بعد از مدتی تصمیم به ارائه‌ی بازی‌هایی خارج از چهارچوب پرندگان خشمگین گرفت و بازی Retry را منتشر کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. چند وقت پیش نیز به معرفی بازی Jolly Jam پرداختیم که این بازی هم با وجود شباهت‌های زیاد به بازی Candy Crush محبوبیت بسیاری در بین کاربران جهان یافت. حال کمپانی Rovio دست به یک اقدام بسیار جالب و قابل تامل برای دیگر شرکت‌ها زده است. Rovio در جدیدترین بازی خود، علاوه بر ارائه‌ی یک بازی متفاوت از سبک همیشگی‎اش (یعنی پرتاب پرنده‌ها با تیرکمان به سمت خوک‎ها)، پرندگان خشمگین را هم به بازی خود آورده است و به نوعی بدون انجام هیچ تکراری و ارائه‌ی یک بازی جدید، از پرندگان خشمگین و محبوبیت آن‌ها نیز در بازی خود استفاده کرده است.

angrybirdpop2

Angry Birds Stella : POP یک بازی جالب است که با وجود استفاده از شخصیت‌های Angry Birds، هیچ ارتباطی به سری بازی‌های پیش خود ندارد و دیگر خبری از تیر‎کمان و انواع پرنده‌ها و... نیست. این بازی که در سبک محبوب Bubble Shooter منتشر شده به نوعی ادغام یک سبک قدیمی که از سال‌ها پیش در بین گیمرها محبوب بوده با پرندگان خشمگین است. به این معنا که شما در نقش پرنده‌های خشمگین، این بار به جای پرتاب پرنده با تیرکمان، فقط گوی‌های رنگی را پرتاب می‌کنید تا تعداد زیادی گوی رنگی که در بالای صفحه قرار دارد را از بین ببرید. اما به طرفداران خوک‌های سبز نیز باید بگوییم که نا‎امید نباشند. چرا که خوک‌ها در این بازی هم وجود دارند. در این بازی خوک‌ها در لا‎به‎لای گوی‌های رنگی هستند و شما با از بین بردن گوی‌ها، باعث سقوط آن‌ها و کسب امتیاز خواهید شد.

این بازی در مدت زمان کمی پس از انتشار، موفق به کسب تعداد دانلود بسیار بالایی شده است که نشان از موفقیت این ایده‌ی Rovio دارد. نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ برای دانلود این بازی از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات