زوم‌اَپ: خوابی آرام با اپلیکیشن فوق‌ العاده‌ Nights Keeper

دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
Nights Keeper که معادل فارسی آن "نگهبان شب" است اپلیکیشنی بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید به شمار می‌رود که وظیفه‌ی جلوگیری از تماس‌های ورودی در زمان‌های مشخص شده توسط شما، مانند شب را دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

در واقع Nights Keeper را می‌توان یک نسخه‌ی فوق‌‌‌العاده کامل از یک اپلیکیشن BlackList دانست چرا که علاوه بر مسدودسازی شماره‌های مشخص شده، دارای امکانات بیشتر و بی‌نظیری نیز هست که لیست سفید، لیست ضروری و... تنها برخی از این امکانات هستند که در ادامه به توضیح آن‌ها خواهیم پرداخت. در اصل فلسفه‌ی اصلی ساخت این اپلیکیشن همان‌طور که از نام آن پیداست جلوگیری از دریافت تماس‌های غیر‌ضروری در هنگام خواب است که به کمک آن می‌توانید خوابی آرام را تجربه کنید و تنها اگر تماسی ضروری از شماره‌ای خاص را داشتید مجبور به بیدار شدن از خواب باشید.

Nights-Keeper2

در این اپلیکیشن چندین حالت مختلف و جالب در نظر گرفته شده است. اولین حالت مربوط به لیست سفید است. در این حالت شما مشخص می‌کنید زمانی که این اپلیکیشن فعال است، تنها از شماره‌هایی که وارد لیست سفید کرده‌اید تماس دریافت کنید و تماس دیگر شماره‌ها به طور خودکار Reject شود. این امکان برای مواقع یا جاهای خاص یا حتی هنگام خواب بسیار کاربردی است. چرا که به کمک لیست سفید، در آن مواقع خاص تنها تماس‌هایی را دریافت خواهید کرد که برای شما ضروری و مهم باشند. برای مثال در ساعات نیمه شب شما از ترس تلفن‌های بی‌دلیل و مزاحمت‌ها، گوشی خود را سایلنت می‌کنید و صبح که از خواب بیدار می‌شوید مشاهده می‌کنید که برادر یا خواهر شما برای یک کار مهم با شما تماس گرفته است. Nights Keeper با لیست سفید به شما کمک می‌کند تا شماره‌ی افراد مهم را مشخص کنید تا شب‌ها گوشی شما تنها در صورت دریافت تماس از این شماره‌ها، به صدا در بیاید.

حالت جالب بعدی که در این اپلیکیشن قرار داده شده، "Emergency call" یا تماس ضروری نام دارد. در این حالت شما می‌توانید علاوه بر آنکه تماس‌های غیر‌ضروری را مسدود کنید، تماس‌های مهم را نیز از دست ندهید. در حالت لیست سفید شما تمام تماس‌ها، به جز شماره‌هایی که مشخص کرده‌اید را از دست می‌دهید. اما در حالت تماس ضروی این اتفاق نخواهد افتاد. کارکرد این بخش به این صورت است که تمام شماره‌ها به جز لیست سفید را مسدود می‌کند و در صورتی که شماره‌ی خاصی که در لیست سفید وجود ندارد، بیش از 3 بار تماس بگیرد، تماس او دیگر مسدود نخواهد شد. این امر فوق‌‌‌العاده در عین آنکه تماس‌های غیر‌ضروری و مزاحم را مسدود خواهد کرد، در صورتی که شخصی کار مهمی با شما داشته باشد و چند بار با شما تماس بگیرد نیز به او اجازه‌ی تماس با شما را خواهد داد.

آخرین ویژگی جالب این اپلیکیشن نیز حالت ارسال پیام خودکار است به این صورت که شما می‌توانید پیامی را در رابطه با این موضوع که در حال حاضر قادر به پاسخگویی نیستید مشخص کنید تا هنگامی که این اپلیکیشن را فعال می‌کنید و به تماس‌ها پاسخگو نیستید، اشخاصی که با شما تماس می‌گیرند پیام شما را دریافت کنند تا از جواب ندادن شما نگران نشوند. ناگفته نماند که برای دسترسی به تمامی امکانات، استفاده از نسخه‌ی پولی برنامه ضروری است. شما می‌توانید برای دانلود نسخه‌ی رایگان این اپلیکیشن بی‌نظیر از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات