زوم‌اَپ: مدیریت برنامه‌های نصب شده با App Master

یک‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
App Master یک اپلیکیشن اندرویدی برای مدیریت برنامه‌های نصب شده روی گوشی است که مدت زیادی از منتشر شدن آن نمی‌گذرد اما در همین زمان کم موفق به کسب جایگاه بالایی در بین اپلیکیشن‌های مشابه شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همان طور که گفته شد App Master به سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی مدیریت برنامه‌ها تبدیل شود که این امر به دلایل مشخصی از جمله نوآوری‌ها و امکانات جدیدی است که این اپلیکیشن در خود جا داده است و باعث می‌شود برخلاف اپلیکیشن‌های دیگر، این نرم‌افزار، یک حذف‌کننده‌ی صرف نباشد و کارایی‌های بسیار کاربردی دیگری نیز داشته باشد.

برای مثال یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن امکان بازگردانی برنامه‌های پاک شده است. وقتی شما نرم‌افزاری را انتخاب می‌کنید و گزینه‌ی حذف را فشار می‌دهید، پنجره‌ای برای تایید فرمان شما باز خواهد شد که در این پنجره گزینه‌ای با نام Move To Recycle Bin وجود دارد و به طور پیش‌فرض فعال است. این موضوع باعث می‌شود تا یک Recycle Bin مجازی در گوشی شما به وجود آید و برنامه‌هایی که از طریق این اپلیکیشن به حذف آن‌ها می‌پردازید به کل از گوشی حذف نشوند و به این Recycle Bin مجازی منتقل شوند تا هر زمان که مایل بودید قادر به برگرداندن آن برنامه باشید. اگر مایل به استفاده از این امکان برنامه نیستید کافی است هنگام تایید فرمان حذف، این گزینه را غیر فعال کنید.

appmast2r

اما ویژگی جالب دیگری که این اپلیکیشن به شما ارائه می‌دهد امکان حذف موقتی نرم‌افزارها است. برای مثال شما می‌توانید هنگام حذف یک اپلیکیشن، مشخص کنید که بعد از چند ساعت به طور خودکار، آن نرم‌افزار بازیابی شده و به لیست نرم‌افزارهای موجود در گوشی شما بازگردد.

دارا بودن محیط کاربری زیبا، قابلیت حذف کردن اپلیکیشن‌ها به صورت دسته‌ای، پاک کردن برنامه‌های سیستمی، پشتیبان‌گیری و بازیابی ساده، Freeze و unfreeze کردن اپلیکیشن‌ها، قابلیت دسته‌بندی و یافتن ساده‌ی برنامه‌ها، به اشتراک‌گذاری برنامه‌ها به صورت تکی یا دسته جمعی تنها با یک کلیک و... از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود App Master ارزش یک بار امتحان کردن را داشته باشد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات