زوم‌اَپ: فضای ابری Google Drive و بروزرسانی جدید آن

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Google Drive اپلیکیشن رسمی گوگل برای مدیریت فضای ابری این شرکت است که برای پلتفرم‌های موبایل و کامپیوتر منتشر شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

این روزها فضاهای ابری به یکی از داغ‌ترین مسائل روز تبدیل شده‌اند به طوری که شرکت‌های بزرگ همگی به دنبال فعالیت در این زمینه و جلب توجه کاربران هستند. چند سال پیش گوگل نیز با ارائه‌ی سرویس GoogleDrvie پا در عرصه‌ی فضای ابری گذاشت و تا امروز در بروزرسانی‌های مختلف سعی در جلب رضایت کاربران و همچنین رقابت با رقیب‌های سرسختی همچون دراپ باکس و وان‌درایو داشته است. هم اکنون گوگل‌درایو با دارا بودن ملیون‌ها کاربر و فضای چندین گیگابایتی رایگانی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ابری تبدیل شده است.

gdrive2

در جدیدترین بروزرسانی این اپلیکیشن که با شماره‌ی 2.2.083 منتشر شده، امکان کاربردی Drag And Drop به اپلیکیشن اضافه شده است به این معنا که شما با استفاده از این امکان می‌توانید چندین فایل یا فولدر را با کشیدن انگشت خود به مکانی جدید جا‌به‌جا کنید و اعمالی همچون حذف، ستاره‌دار کردن، ضمیمه کردن و... را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید که امری است بسیار کاربردی و حضور آن در گوگل‌درایو مسلما باعث افزایش محبوبیت این اپلیکیشن نیز خواهد شد چرا که مدیریت روی فایل‌ها هرگز به این آسانی نبوده است.

شما می‌توانید از لینک‌های زیر، آخرین بروزرسانی گوگل‌درایو را دانلود کنید.

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات