زوم‌اَپ: Dino Run Dinosty بازی مخفی مرورگر کروم برای اندروید

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Dino Run Dinosty همان بازی مخفی در مرورگر کروم است که هنگامی که یک آدرس اینترنتی با موفقیت باز نمی‌شد خود را به شما نشان می‌داد.
تبلیغات

مدتی پیش مرورگر کروم در خود یک بازی مخفی قرار داد تا هر وقت ارتباط اینترنتی از بین رفت و صفحه‌ی باز شده با ارور مواجه شد، این بازی به سرگرم شدن کاربران کمک کند. این دایناسور کوچک با وجود آن که بسیار ساده بود و تنها برای بخش کمی از کاربرانی که دچار مشکل در ارتباط اینترنتی می‌شدند به نمایش در می‌آمد، با این‌حال به شدت مورد توجه قرار گرفت و تعداد بسیاری از کاربران به امید انجام این بازی، ارتباط اینترنتی خود را قطع می‌کردند تا این بازی برای آن‌ها ظاهر شود.

حال این بازی به طور کاملا مستقل برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده است و شما می‌توانید بدون نیاز به مرورگر کروم یا قطع بودن ارتباط اینترنتی خود، به طور جداگانه‌ این بازی را در گوشی خود نصب کنید. داستان بازی درباره‌ی یک دایناسور کوچک است که می‌تواند بدَود و از موانع موجود بر سر راهش بپرد و تا زمانی که شما موفق به کنترل آن شوید، برای شما رکوردهای جالبی ثبت کند.

Dino-Run2

پرش‌های بلند‌تر با دو بار ضربه روی صفحه، اشتراک‌گذاری امتیازها به صورت آنلاین و محیط قدیمی و خاطره‌انگیز آن که شبیه به بازی‌های آتاری‌دستی می‌باشد از ویژگی‌های مهم این بازی ساده اما شیرین هستند. Dino Run Dinosty برای اجرا به اندروید 2.3 به بالا نیاز دارد و شما می‌توانید از لینک زیر این بازی را دریافت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات