زوم‌اَپ: موزیک‌پلیر اختصاصی گوگل Google Music Player

جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
موسیقی یکی از پرکاربردترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند است. گوگل نیز از این موضوع آگاه بوده و علاوه بر اپلیکیشن‌های اختصاصی خود در عکاسی و وب‌گردی، سراغ موسیقی و Google Play Music نیز رفته است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 این اپلیکیشن یک بانک آنلاین موسیقی است که شما به کمک آن می‌توانید به گنجینه‌ای از هزاران آهنگ دسترسی داشته باشید و هر کدام را که مایل بودید در گوشی خود ذخیره کنید و از دیگر آلبوم‌های محبوبتان نیز یک لیست پخش محبوب (پلی لیست) ایجاد کنید تا همیشه و همه‌جا بدون نگرانی بابت حجم باقی مانده در گوشی خود، به موزیک‌های مورد علاقه‌ی خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید.

Google-Play2

Google Play Music پلیر روان و فوق‌العاده‌ای است که حتی در صورت عدم تمایل به استفاده از امکانات آنلاین آن، همچنان می‌توانید از آن به عنوان یک پلیر موسیقی استفاده کنید و تمامی آهنگ‌های موجود در گوشی خود را در آن پخش و مدیریت کنید. در آپدیت‌های اخیر این اپلیکیشن، طراحی متریال نیز به آن اضافه شده است که محیط کاربری آن را بیش از پیش جذاب و دلنشین کرده است. مطئمنا اگر بار اول باشد که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، در همان استفاده‌ی اول، ظاهر روان و گرافیکی آن در کنار امکانات کاملی که در اختیارتان قرار می‌دهد، شما را شیفته‌ی خود خواهد کرد. برای دانلود این اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات