زوم‌اَپ: مدیریت یادداشت‌ها با اپلیکیشن Gnotes

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
Gnote نام نرم‌افزاری است که‌ امکان ثبت و مدیریت یادداشت‌ها را در کنار امکانات متنوع دیگری، در گوشی‌های اندروید و آیفون میسر می‌کند. اگر به دنبال یک اپلیکیشن کامل با قابلیت همگام‌سازی یادداشت‌ها هستید با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

یکی از عمده‌ ضعف‌های اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری در ‌نبود امکان تهیه‌ی فایل پشتیبان از یادداشت‌های ذخیره‌ شده‌ است. اگر هم این امکان وجود داشته باشد، تنها با همان نرم‌افزار قابل بازیابی است. برای مثال اگر روزی شما تصمیم گرفتید تا تمامی‌یادداشت‌های داخل موبایلتان را به‌ کامپیوتر منتقل کنید، راهی به‌جز آنکه ‌نوبت به‌ نوبت یادداشت‌ها را کپی کرده ‌و با روش‌های پیچیده ‌به ‌کامپیوتر منتقل کنید وجود نداشت‌. به‌همین منظور نرم‌افزارهای مختلفی از جمله‌ Gnote و Evernote منتشر شدند که ‌امکان همگام‌سازی یادداشت‌های ذخیره‌ شده‌ با ایمیل شما را مهیا می‌کنند. به این معنا که‌ شما با کلیک بر روی گزینه‌ Sync تمامی ‌یادداشت‌های خود را به‌ ایمیل یا اکانت کاربری خود در وب‌سایت آن برنامه‌ منتقل می‌کنید و به‌ راحتی می‌توانید از طریق مرورگر به‌ تمامی ‌یادداشت‌ها دسترسی داشته ‌و به ‌استفاده ‌از آن‌ها بپردازید.

GNOTERRss

هر دو نرم‌افزار از قوی ترین نرم‌افزار‌های یادداشت برداری به شمار می‌روند، اما دلیل آنکه‌ امروز در زومیت Gnote را به ‌شما معرفی می‌کنیم وجود برخی محدودیت‌ها و پیچیدگی‌ها است که‌ بر خلاف Gnote، اپلیکیشن Evernote خالی از آن‌ها نیست. برای مثال تنها ویژگی‌های نسخه‌ی پولی نرم‌افزار Gnote نسبت به‌ نسخه‌ رایگان آن، قالب گرافیکی مشکی رنگ و یک ویجت از لیست یادداشت‌ها است. در حالی که ‌نسخه‌ی رایگان Evenote محدودیت حجم یادداشت‌ها را دارد (60مگابایت) و برای استفاده‌ی بهینه ‌از آن حتما باید به ‌اینترنت متصل بود.

برخی از ویژگی‌های Gnoteسینک و همگام‌سازی یادداشت‌ها با حساب کاربری جیمیل و اکانت آنلاین در سایت gnotes.meقابلیت جستجو، مدیریت و ویرایش کامل یادداشت‌هاقابلیت قفل‌گذاری بر روی یادداشت‌های محرمانهقابلیت شخصی‌سازی یادداشت‌ها و استفاده‌ از فونت‌های مختلف

برای دانلود این اپلیکیشن کاربردی از لینک‌های زیر استفاده‌کنید‌:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات