امکان کنترل کامپیوتر از طریق موبایل به مرورگر کروم اضافه شد

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل امکان کنترل کامپیوتر از طریق ابزارهای اندرویدی و iOS را به واسطه‌ی مرورگر کروم فراهم کرده است. به ترتیب از طریق مرورگر گوگل می‌توان کامپیوترهای مک، ویندوز، کروم‌بوک‌ها و هر ابزار سازگار با این مرورگر را به وسیله موبایل کنترل کرد.
تبلیغات

مرورگر کروم روز به روز بزرگ‌تر و قوی‌تر می‌شود. گوگل مدام در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به این مرورگر است. با قابلیت Remote Desktop می‌توان از طریق یک ابزار به دیگری متصل شده و نسبت به کنترل کامپیوتر اقدام کرد. این قابلیت چند ماه پیش برای کاربران اندرویدی ارائه شده بود و از امروز کاربران مرورگر کروم در آیفون و آیپد نیز می‌توانند از آن بهره ببرند.

برای استفاده از این قابلیت باید جدیدترین نسخه از مرورگر کروم را نصب کرده و سپس افزونه‌ی مربوط به Remote Desktop را اضافه کنید. پس از آن یک کد در اختیار شما قرار داده می‌شود که از طریق آن می‌توانید به کامپیوتر مک یا ویندوزی خود متصل شوید.

مهم‌ترین مزیت استفاده از ریموت‌ دسکتاپِ کروم، چند پلتفرمی بودن آن است. از طریق این امکان شما می‌توانید به کلیه‌ی ابزارهای مجهز به کروم متصل شده و نسبت به کنترل از راه دور آن‌ها اقدام کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات