نسخه‌ی پیش‌نمایش مایکروسافت آفیس برای عموم کاربران تبلت‌های اندرویدی منتشر شد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
ماه نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی مایکروسافت، نرم‌افزار آفیس را بصورت نسخه‌ی پیش‌نمایش برای تبلت‌های اندرویدی بصورت محدود منتشر کرد. دقایقی پیش مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش مجموعه‌ی آفیس را که شامل ورد، اکسل و پاورپوینت است برای تبلت‌های اندرویدی بصورت رسمی ارائه کرد.
تبلیغات

 مایکروسافت، نسخه‌ی پیش نمایش مجموعه‌ی آفیس را برای تبلت‌های اندروید بصورت رسمی منتشر کرد. در حال حاضر کاربران تبلت‌های اندرویدی نیز همچون کاربران آیپد می‌توانند از مجموعه‌ی آفیس در تبلت خود استفاده کنند. البته با توجه به اینکه این نسخه پیش‌نمایش است، باید انتظار بروز مشکلات در این نسخه را نیز داشت، اما علی‌رغم این موضوع کاربران تبلت‌های اندرویدی قادرند در صورت نیاز این مجموعه‌ی نرم‌افزاری را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهند. پیش‌تر این نسخه بصورت محدودی در اختیار کاربران قرار گرفته بود، اما بنا بر اطلاعات ارائه شده، مایکروسافت در پاسخ به درخواست‌های  متعدد کاربران، نسخه‌ی پیش‌نمایش را در اختیار عموم کاربران گذاشته است.

مایکروسافت در وبلاگ خود به این موضوع اشاره کرده که کاربران تبلت‌های مبتنی بر معماری ARM می‌توانند این نسخه را در تبلت‌های ۷ تا ۱۱ اینچی مورد استفاده قرار دهند. برای دانلود ورد، اکسل و پاورپویت می‌توانید به لینک‌های قرار داده شده مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات