بروزرسانی جدید Denim برای گوشی‌های هوشمند ویندوزفون منتشر شد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت بروزرسانی جدیدی با نام Denim را برای برخی از موبایل‌های لومیا منتشر کرده است. به این خاطر می‌گوییم «برخی»، که تنها لومیای‌های ۸۳۰، ۹۳۰، آیکان و ۱۵۲۰ می‌توانند از ویژگی‌های جدید این بروزرسانی استفاده کنند.
تبلیغات

بروزرسانی Denim در ماه سپتامبر با ویژگی‌های جدید همچون بهبود اپلیکیشن دوربین لومیا و قابلیت افزایش دهنده کیفیت عکس‌ها معرفی شد. امکانات جدید همچون حالت Rich Capture، استفاده خودکار از HDR، فلش دینامیک و Dynamic Exposure برای گرفتن تصاویر، به دوربین دستگاه لومیا کمک می‌کند تا در نور روز و محیط‌های کم‌نور عکس‌هایی با جزییات و اگوریتم تصویربرداری جدید شکار کنند.

گوشی‌های لومیایی که Denim را دریافت کرده‌اند همچنین از این به بعد قادر خواهند بود با فشار دادن طولانی‌تر دکمه دوربین، ویدیو‌های 4K ضبط کنند. علاوه بر این با گفتن "Hey, Cortana"، دستیار صوتی مایکروسافت را احضار کنند.

این بروزرسانی تازه، برای چند کشور اروپایی و آسیایی تاکنون ارسال شده است. اگر این بروزرسانی را بر روی دستگاه خود نصب کرده‌اید، تجربه خود از کار کردن با این بروزرسانی با ما و دوستان خود در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. همچنین به یاد داشته باشید بروزرسانی Denim تنها بر روی گوشی‌های هوشمندی نصب خواهد شد که هم‌اکنون بروزرسانی Lumia Cyan را دریافت کرده باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات