زوم‌اَپ: Hi، مکالمات ویدئویی اچ‌دی و فضای ۱۰٫۰۰۰ گیگابایتی برای ذخیره‌‌ عکس و فیلم

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها شاهد توسعه‌ی انواع اپلیکیشن‌های ارتباطی هستیم که برای جذب کاربران، امکانات و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. اپلیکیشن ارتباطی Hi، علاوه بر قابلیت برقراری مکالمات ویدئویی با رزولوشن اچ‌دی، فضایی به حجم ۱۰٫۰۰۰ گیگابایت را در اختیار کاربران می‌گذارد.
تبلیغات

این روز‌ها می‌توان اپلیکیشن‌های ارتباطی متعددی را در فروشگاه‌های مختلف یافت. این اپلیکیشن‌ها با استفاده از بستر VoIP‌ در اینترنت کاربران را از شر پرداخت هزینه‌ در شبکه‌های موبایل راحت کرده‌اند. اما وجود تعداد زیادی از این اپلیکیشن‌ها، رقابت را برای جذب مخاطبان افزایش داده است. اپلیکیشن Hi از جمله‌ جدیدترین اپلیکیشن‌هایی است که ترکیبی از یک اپلکیشن پیام‌رسان، شبکه‌ی اجتماعی و فضای ذخیره‌سازی ابری است.

HiInt

Hi امکان ذخیره‌سازی تصاویر و ویدئوهای شما را در فضای ۱۰٫۰۰۰ گیگابایتی فراهم می‌کند و می‌توان با همگام‌سازی گالری گوشی‌هوشمند یا تبلت خود، از ثبت همیشگی تصاویر خود اطمینان حاصل کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید ویدئوها یا تصاویر خود را تنها با چند کلیک به اشتراک بگذارید. یکی دیگر از قابلیت‌های Hi، امکان برقراری مکالمات ویدئویی با رزولوشن اچ‌دی است. این اپلیکیشن برای کدگذاری پیام‌ها از روش ۲۵۶ بیتی AES استفاده می‌کند. Hi بصورت کاملا رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS ‌منتشر شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات