اپلیکیشن ساعت اندروید آبنبات چوبی به صورت خودکار در طول روز تغییر رنگ می‌دهد

دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
اندروید لالی‌پاپ یا آبنبات چوبی برای دستگاه‌های اندرویدی بروزرسانی بسیار بزرگی به حساب می‌آید. این اندروید جدید قرار است تغییرات زیادی را در ظاهر دستگاه‌های دریافت کننده به وجود آورد. اگر بتوانید نکسوس ۶ یا نکسوس ۹ تهیه کنید، بدون هیچ معطلی با روشن کردن دستگاه، اندروید جدید گوگل قابل استفاده خواهد بود. در ادامه با زومیت همراه باشید تا یک ویژگی جالب از اندروید آبنبات چوبی را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

گوگل قطعا انرژی و وقت زیادی را صرف کرده تا طراحی رابط کاربری اندروید جدید را به شکلی عالی و دلنشین درآورد. به گفته گزارش‌های مختلف در نسخه نهایی اندروید آبنبات چوبی، مصرف باتری بسیار بهتر شده و انیمیشن‌های انتقالی در سیستم عامل نیز بسیار زیبا‌تر نمایش داده می‌شود و حتی جا به جا شدن بین دستگاه‌ها نیز بسیار بهینه شده است.

برای مثال، اگر در گوشی اندرویدی خود در حال انجام یک بازی هستید و ناگهان تصمیم بگیرید با تبلت اندرویدی خود کار کنید، می‌توانید دقیقا از همان جایی که گوشی را رها کرده‌اید، در تبلت کار خود را ادامه دهید. طراحی متریال گوگل ظاهر سیستم عامل را متحول می‌کند؛ از آیکون‌ها و رنگ بخش‌های مختلف گرفته تا نحوه جا به جا شدن بین پنجره‌ها تغییر کرده و بسیار بهتر شده است. اما یکی از تغییرات مهمی که در ظاهر این سیستم عامل ایجاد شده، ظاهر اپلیکیشن ساعت اندروید است.

Android-5.0-Lollipop-Clock

اپلیکیشن ساعت در آبنبات چوبی وابسته به ساعت روز تغییر رنگ می‌دهد. با رنگ‌هایی از سایه‌های خاکستری، آبی و بنفش، ظاهر ساعت دستگاه در اوایل روز با رنگ‌های روشن نشان داده می‌شود و با گذشت روز و رفتن به سمت شب، ساعت نیز تیره‌تر می‌شود. شاید این تغییر زیاد بزرگ نباشد اما نشان‌ دهنده مقدار فکری است که گوگل بر روی تمام جزییات ظریف سیستم عامل انجام داده و اندروید 5.0 را ساخته است.

تاکنون همه چیز درباره سیستم عامل جدید موبایل گوگل هیجان انگیز است و با انتشار این بروزرسانی برای دستگاه‌های نکسوس و نسخه گوگل پلی پرچم‌دار‌ها، به زودی اطلاعات بیشتری از المنت‌های طراحی، ویژگی‌ها و دیگر جزییات اندروید آبنبات چوبی رسما مشخص خواهد شد. اما نظر شما درباره اندروید نسخه پنجم و اپلیکیشن ساعتی که در طول روز تغییر رنگ می‌دهد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات