زوم‌اَپ: با Watchup، گزیده‌ی اخبار ویدئویی بهترین وب‌سایت‌های خبری را یکجا تماشا کنید

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که از اپلیکیشن‌هایی چون فلیپ‌بورد یا فیدلی استفاده می‌کنید و دوست دارید، پس با سهولت مطالعه‌ی اخبار در یک قالب طبقه‌بندی شده و منسجم آشنا هستید. جای خالی چنین سرویسی برای اخبار ویدئویی خالی بود، چراکه شماری از افراد در پی مشاهده‌ی گزیده‌ی اخبار، مسابقات ورزشی و بطور کلی رویدادهای پیرامون هستند. Whatchup این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

 همانطور که گفتیم، Watchup اپلیکیشنی است که به‌منظور نمایش طبقه‌شده‌ی آخرین ویدئوهای منتشر شده در وب‌سایت‌ها و کانال‌های مربوط در سرویس‌های نمایش و استریم ویدئو متمرکز شده است. این اپلیکیشن شبیه فلیپ‌بورد ویدئوها را در زمینه‌های مختلفی طبقه‌بندی کرده که می‌توان بنابر علایق شخصی تعداد یا تمامی موارد را انتخاب کرد. این اپلیکیشن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالبی دارد که شاید بهترین نمونه قدرت یادگیری Watchup باشد. این اپلیکیشن قادر است تا با تحلیل انتخاب‌های کاربر از ویدئوهایی که به نظاره می‌نشیند، ویدئوهایی را که کاربر به آن‌ها علاقه دارد، در طول زمان شناسایی کرده و در واقع با گذشت زمان ویدئوهای مورد علاقه‌ی کاربر را به وی نمایش دهد.

WatchupInt

مطمئنا یک فایل ویدئویی نمی‌تواند گویای تمامی جزئیات خبری باشد، از این‌رو Watchup امکان مطالعه‌ی متن خبر یا مقاله‌ی مربوط را نیز در کنار تماشای ویدئو در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین می‌توان ساعت مشخصی را برای نمایش آخرین ویدئو‌ها انتخاب کرد که در اینصورت اپلیکیشن در ساعت مقرر آخرین ویدئو‌ها را برای شما براساس سلیقه و انتخاب‌های پیشین نمایش خواهد داد.

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای اندروید و iOS ارائه شده که می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات