زوم‌اَپ: DualShot، اپلیکیشنی با کاربرد Frontback در ویندوزفون

سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دیروز در بخش زوم‌اَپ اپلیکیشن Frontback را برای کاربران سیستم‌عامل iOS‌ و اندروید معرفی کردیم. همانطور که دیروز نیز اشاره کردیم، این روزها اشتراک‌گذاری تصاویر و مخصوصاً تصاویر سلفی طرفداران بسیاری پیدا کرده که مطمئناً کاربران تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی نیز جزوی از این افراد هستند. از این‌رو امروز اپلیکیشن DualShot را معرفی می‌کنیم که در واقع کاربردی شبیه به Frontback دارد.
تبلیغات

 علی‌رغم شباهت این اپلیکیشن به Frontback، تفاوت‌های عمده‌ای نیز بین این دو اپلیکیشن وجود دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به عدم وجود شبکه‌ی اختصاصی اشتراک‌گذاری تصاویر اشاره کرد. این اپلیکیشن در دومرحله اقدام به تکمیل تصویر ترکیبی ثبت شده با دوربین پشتی و جلویی تلفن‌هوشمند ویندوزفون می‌کند، بطوریکه ابتدا با استفاده از دوربین پشتی از منظره‌ی روبرو و سپس با استفاده از دوربین جلویی تلفن‌‌هوشمند از منظره‌ی پشتی تصویر می‌گیرد و سپس این دو را یکدیگر ترکیب می‌کند. همانطور که گفتیم خبری از شبکه‌‌ی اختصاصی اشتراک‌گذاری تصاویر بین کاربران نبوده و می‌توان تصویر ثبت شده را با اعمال تغییراتی و ویرایش در حافظه‌ی تلفن‌هوشمند ثبت کرد.

DualShotInt

پس از ثبت تصویر به‌راحتی می‌توان از گزینه‌های اشتراک‌گذاری موجود در قسمت پایین صفحه‌ی نمایش اقدام به اشتراک‌گذاری این تصویر کرده یا همانطور که عنوان کردیم، تصویر مورد نظر را در حافظه‌ی تلفن‌هوشمند خود ثبت کنیم.

لینک دانلود

اپلیکیشن DualShot توسط کمپانی Net App. طراحی شده و توسعه یافته است. این اپلیکیشن در ۲۰ روز ابتدایی عرضه در فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوزفون بیش از 100,000 بار دانلود شده است که نشان از محبوبیت آن میان کاربران ویندوزفون دارد. برای استفاده از این اپلیکیشن باید نسخه‌‌های 8 یا 8.1 ویندوزفون را در اختیار داشت و همچنین تلفن‌هوشمند نیز باید دارای ۲ دوربین در قسمت جلو و عقب باشد، ازاین‌رو لومیا 520 و 521 به‌دلیل عدم بهره‌گیری از دوربین جلویی، نمی‌توانند از این اپلیکیشن بهره ببرند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات