زوم‌اَپ: با MapFactor: GPS Navigation از نقشه‌های آفلاین و راهنمای صوتی به زبان فارسی استفاده کنید

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هرچند گوگل‌ مپس یکی از بهترین اپلیکشن‌های مسیریابی بین پلتفرم‌های مختلف تلفن‌های‌هوشمند است، اما از برخی ضعف‌ها رنج می‌برد که از جمله‌ی آن می‌توان به ضعف در مسیریابی نقشه‌ها بصورت آفلاین اشاره کرد. از این‌رو برخی از توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن‌هایی را با تقویت این قابلیت روانه‌ی بازار کرده‌اند که یکی از بهترین گزینه‌ها MapFactor: GPS Navigation است.
تبلیغات

با وجود آن که گوگل اخیراً امکاناتی را برای دانلود نقشه‌ها به‌منظور استفاده‌ی آفلاین فراهم کرده است، اما محدودیت در سایر نقشه‌ها کاربران را راضی نکرده است. برای مثال زمانی که به شهر یا کشوری دیگر سفر کنید، مطمئناً عدم دسترسی به اینترنت ADSL راهی را جز استفاده از اینترنت تلفن‌هوشمند باقی نمی‌گذارد که با توجه به هزینه‌های آن و همچنین سرعت پایین اینترنت همراه در کشور ما، کار کمی دشوارتر است، بطوریکه بعضاً سرعت بسیار پایین روش سنتی پرسیدن آدرس را منطقی‌تر جلوه می‌دهد. اما با استفاده از MapFactor: GPS Navigation می‌توان امکان دانلود نقشه‌های مختلفی را در اختیار داشت، برای مثال می‌توان انواع نقشه‌های قاره‌ها و کشورهای مختلف را دانلود کرده و حتی نقشه‌ی تمامی کشورها را انتخاب و دانلود کرد.

MapFactorGPS-NavigationInt

اما این همه‌ی ماجرا نبوده و این اپلیکیشن امکان دانلود زبان‌های مختلفی را برای راهنمای صوتی فراهم‌ آورده است که زبان فارسی نیز یکی از این زبان‌ها است. باید امکان دانلود مکان دوربین‌های کنترل سرعت را نیز به امکانات و قابلیت‌های این اپلیکیشن اضافه کرد. باید به قابلیت مسیریابی نیز اشاره کرد که می‌توان در حالت دوبعدی یا سه‌بعدی از آنها استفاده کرد. همچنین این اپلیکیشن قابلیت استفاده از نقشه در حالت روز یا شب را نیز می‌دهد که در این حالت‌ها فاکتورهای نمایشی نقشه تغییر می‌کند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات