زوم‌اَپ: با Hanx Writer، ماشین تایپ سنتی تام‌هنکس برای تایپ در آیپد آشنا شوید

جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حتماً تام هنکس را می‌شناسید یا حداقل نام او را برای یکبار شنیده‌اید. این بازیگر هالیوودی حال فعالیت خود در زمینه‌ای غیر از بازیگری و نویسندگی را آغاز کرده و آن توسعه‌ی اپلیکیشن‌ برای iOS است. تام‌ هنکس که به‌نظر علاقه‌ی عجیبی به ماشین‌های تایپ قدیمی دارد، اپلیکیشنی را برای آیپد منتشر کرده که با استفاده از آن می‌توان تایپ در ماشین تایپ سنتی را تجربه کرد.
تبلیغات

 با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان صدای فشار دادن کلید‌های ماشین تایپ، حرکت کاغذ با فشار هر کلید و نوشتن هر کلمه و همچنین نیاز به تعویض کاغذ در صورت رسیدن به انتهای آن را تجربه کرد. تام‌هنکس در گفتگو با USA Today در مورد اپلیکیشن خود، آن را هدیه‌ای برای افرادی در آینده خوانده است که با ابزار‌های نوین رابطه‌ی خوبی ندارند. اپلیکیشن هنکس قابلیت‌های جدیدی را نیز از دنیای امروزی و اپلیکیشن‌‌ها و نرم‌افزار‌های تایپ به عاریه گرفته که شامل امکان پاک کردن با استفاده از کلید Delete است. این اپلیکیشن با همکاری Hitcents‌ توسعه داده شده است.

HanxWriterInt

این اپلیکیشن بصورت رایگان عرضه شده، اما کاربران باید برای برخورداری از برخی قابلیت‌ها همچون امکان تعویض تم اپلیکیشن، مبلغی را پرداخت نمایند.

Launching now: The Hanx Writer. Make a typewriter out of your Ipad. With crisp typeface, bold style and best of all the sound of typing ...— Tom Hanks (@tomhanks) August 14, 2014

برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به ما اعلام کنید تا در زوم‌اپ معرفی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات