زوم‌اپ: Steady؛ اپی کارامد برای تهیه فیلم بدون لرزش در آیفون

جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
یکی از عادات همیشگی کاربران گجت‌های هوشمند تهیه فیلم و عکس است. در برخی مواقع شرایط تهیه فیلم چندان مهیا نیست و نتیجه‌ی نهایی آن چیزی نیست که انتظار داریم. امروز قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که با اعمال تغییراتی روی فیلم پرش‌ها و لرزش‌های موجود را از بین برده و در نهایت فیلمی روان و یکپارچه را به کاربر عرضه می‌نماید.
تبلیغات

این اپلیکیشن می‌تواند فیلم‌هایی با نسبت تصویری 4:3 و 16:9 ضبط کند و زمانی که شما مشغول فیلم‌برداری در شرایطی مثل سوار بر دوچرخه هستید با اعمال برخی تغییرات کنترلی لرزش‌های ناشی از تکان دادن دوربین را از بین می‌برد. همچنین می‌توانید در زمان فیلم‌برداری فلاش دوربین را نیز روشن یا خاموش نمایید. به طور کلی می‌توان Steady را یک اپ فیلم‌برداری کامل دانست.

با وجود اینکه در گوشی آیفون و دستگاه‌های مبتنی بر iOS تمامی فیلم‌ها را با استفاده از نرم‌افزار ویرایش تصاویر ویرایش کرد و صحنه‌های نامناسب را حذف نمود، اما به نظر می‌رسد بهتر است به جای انجام اینکار خسته کننده کاری کنیم که از ابتدای کار، تصاویر بدون مشکل ضبط شوند.

framed-skate-fullscreen-603x310

یکی از قابلیت‌های جالبی که اپل در آیفون 5S معرفی کرد، امکان فیلم‌برداری حرکت آهسته یا به اصطلاح Slo-Mo بود که کاربر می‌تواند از طریق آن، تصاویر صحنه آهسته با کیفیت مطلوب تهیه کند. حال به لطف حضور Steady، کاربرانی که آیفون 5 یا آیفون 5C نیز دارند می‌توانند اقدام به تهیه فیلم‌های آهسته یا اسلو موشن کنند.

اپلیکیشن Steady از حسگر ژیروسکوپ دستگاه استفاده می‌نماید و به همین خاطر موقعیت دقیق شما را در هر لحظه محاسبه کرده و با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته‌ی خود جلوی ثبت تصاویری که لرزش دارند را می‌گیرد.

این اپلیکیشن به ۱۵ زبان بین‌المللی ترجمه شده و صرفا برای پلتفرم iOS توسعه داده شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات