جشنواره فروش ویژه شارژرهای همراه (پاور بانک) فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند امروزی به ابزارهای مهم و حیاتی در زندگی افراد تبدیل شده‌اند.
تبلیغات

تمام شدن شارژ باتری این دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند در حین سفر یا یک روز کاری پر مشغله، امری آزار دهنده است که راه حل این مشکل، به همراه داشتن یک شارژر همراه (پاوربانک) است.

هسته اصلی پاوربانک ها را یک باتری با ظرفیت‌های متنوع تشکیل می دهد تا در زمانی که شارژ موبایل و یا تبلت شما رو به اتمام است از انرژی ذخیره شده در این پاوربانک برای شارژ دستگاه الکترونیکی خود استفاده کنید.

این وسیله‌ی پر کاربرد در ابعاد و وزن‌های مختلف با توجه به نیاز مشتری توسط شرکت های سازنده ی لوازم جانبی تولید می‌شود که بسته به میزان جریان درگاه خروجی پاور بانک، می‌توان از آن برای شارژ دستگاه‌های مختلف از قبیل گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، دوربین عکاسی و... استفاده کرد.

از جمله نکاتی که در انتخاب و خرید پاور بانک باید به آن توجه داشت، می توان به مواردی نظیر ظرفیت باتری پاور بانک، جریان خروجی و ورودی، تعداد درگاه‌های خروجی، جنس بدنه و تولیدکننده‌ی آن اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه و تخفیف‌های استثنایی آن راآگهی های پیشین زومیت معرفی کرده ایم که با استقبال بی نظیر شما عزیزان مواجه شد، این‌بار فروشگاه اینترنتی نگین خاورمیانه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان لوازم‌جانبی موبایل، تبلت و لپ تاپ اقدام به برگزاری جشنواره‌ی فروش پاوربانک کرده است که از تاریخ۱۸ مهرماه به مدت ۱ هفته ادامه خواهد داشت. در این جشنواره شما می توانید بهترین پاور بانک ها را از برند های معتبر را با تخفیف‌های بسیار استثنایی تهیه کنید.

برای نمونه یکی ازمحصولات پرطرف دار شرکت سونی که به تازگی وارد بازار شده، پاوربانک مدل CP-S5 با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است. این مدل از لحاظ وزنی نسبت به سری قبلی خود (CP-F5) بسیار سبک‌‌تر و از لحاظ سایزی هم کمی کوچک تر شده است.

این پاوربانک دارای یک درگاه شارژ با جریان خروجی 1.5 آمپر ساعتی بوده که می‌توان توسط آن یک گوشی موبایل یا یک تبلت را به آسانی شارژ کرد. از ویژگی‌های بارز این شارژر همراه به رنگ‌بندی متنوع، کیفیت ساخت بالا، سبک وزن بودن، ظرفیت باتری مناسب و محافظت از دستگاه در برابر شارژ بیش از حد و البته طراحی بسیار زیبا و قابلیت شارژ سریع دستگاه‌های هوشمند می‌توان اشاره کرد.

برای خرید پاور بانک سونی CP-S5 با تخفیف ۳۰ درصد و گارانتی 1 ساله نگین خاورمیانه، کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات